Toon posts:

Chieftec CA-01BL-BL-B met voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben vanplan de Chieftec CA-01BL-BL-B te kopen. Nou zie ik hier in de price watch staan:

Bigtowers / Chieftec CA-01BL-BL-B (ATX, 360W, Zwart/Blauw) Maar bij Freezing Hardware staat er niet bij dat er een voeding bij zit. (ik heb hem ook niet echt nodig, alleen een extra is nooit weg)

Weet iemand of dit waar is dat er een 360W voeding word meegeleverd?? Ik kan het nergens vinden

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:12

Tux

Als je met Google naar het typenummer had gezocht, dan had je gezien dat er inderdaad een 360Watt voeding in zit.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Tux maar is dat standaard?? ik kom er niet uit, ik zie overal verschillende prijzen maar of hij er nou bijin zit:S?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn sowieso ook versies met een 410W voeding. Chieftec heeft al eerder kasten geleverd zonder voeding (b.v. mijn DA-01-W), dus het lijkt me niet onmogelijk dat er hier ook exemplaren van zijn zonder voeding.

Maar wat houdt je tegen om even de mensen van Freezing Hardware te bellen of te mailen? Dat is de enige manier om 't zeker te weten. ;)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 19:34

TommyGun

Stik er maar in!

Mijn Chieftec DX-01SL-D kwam ook zonder voeding aan.
Volgens mij houd Freezing Hardware die dingen zelf en verkoopt ze dan ofzo :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
Zal me niks verbazen dat ze dat doen idd :D

Ik ga bij atro bestellen, want 1 ding weet ik zeker: er zitten geen fan's bij:(

Bedankt mensen.

Iemand die een chief big tower heeft, post aub een plaatje :d

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
k heb geen bigtower, wel een miditower. de chieftec matrix mx. die van mij kwam wel MET 360 watt voeding

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Pagina: 1