Toon posts:

POTVERDOMME... wat krijgen we NOU !!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus het volgende probleem:

mijn 128mb pc133 geheugen geeft opeens 64mb aan... hoe kan dat ??? de geheugen heeft altijd goed gewerkt, en opeens merkte ik onder het gamen dat alles zo traag ging... opeens zag ik bij het opstarten dat ie maar 64MB pc133 aan gaf... dat kan toch niet.
geheugen is van de merk M-tec, niet zo'n goed merkje zeggen ze, maar hij moet het toch normaal kunnen doen? ik heb de FSB niet overgeklokt. mijn tb99 loopt op dit moment op 1100mhz 1.85v

kan iemand dit verklaren:(

Verwijderd

Topicstarter
ow ja... nog iets... voltage heb ik op 1.85v staan en de Vio i/o voltage op 3.69 volt... kan dit ook ermee temaken hebben?:'(

Verwijderd

Topicstarter
er staat een fout in mijn 1e bericht.. namelijk tb99 moet tb900 zijn... :?

Verwijderd

Heb je al eens geprobeerd het te de-en monteren, misschien ineens een slecht kontakt.......???
En hoelang heb je dat geheugen al...heb er hier ook nog een in de la liggen ( 128 Mb 133 SdRam ) en die moet dadelijk a.s. Donderdag in mijn nieuwe pc komen......ben benieuwd......MM :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 'm mischien 3 maanden in mijn computertje zitten, maar... hij kan toch niet ineens slecht kontact maken...???
ik heb er helemaal niet aan gezeten

Verwijderd

Ik weet utook niet sorry :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
de enige oplossing is, je broertje of pa, die graag iets meer geheuge wou en zij 64mb dimmetje omruilde met de jouwe >:)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Oxidatie van contacten kan wel degelijk een rol spelen. Even eruit en er weer in kan genoeg zijn.

Zoef

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:57

Nessuno

io sono nessuno

Anders als dr in en dr uit niet helpt ff schoon maken met acohol :+ dat wil wel vaak helpen

Na rose e cient spin

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Komt omdat je mijn nick gejat hebt. >:)

Maaruh ik ben de beroerdste niet. Ik heb dat ook wel eens, maar dat ie mijn 128 MB PC 133 reepje helemaal niet meer ziet :'(

Enigste remedie RESET en daar wordt je niet vrolijk van.

Eruit en erin wil echt helpen ook al heb je er niet aangezeten. Wisselen van plek met een ander reepje ook wel.

Wissel jij nu ook van nick ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

hmm... double sided? Lijkt erop dat een bank er mee opgehouden is. Het is voor jou te hopen dat je memorycontroller niet brak is.

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 00:14 schreef oO0SmOkE0Oo het volgende:
ow ja... nog iets... voltage heb ik op 1.85v staan en de Vio i/o voltage op 3.69 volt... kan dit ook ermee temaken hebben?:'(
Sorry ;( die 3.69 is veels te hoog voor het geheugen. Het moet nu eenmaal 3,3 zijn. :'(

Ik weet ook wel dat veel mensen beweren dat het "Geen probleem doe ik al jaren" is.. maar het risico met overspanning is dat het component lichtelijk brak is en er aan onderdoor gaat.

OOoooooofff.. je hebt een klein broertje dat stiekum z'n 64 Mb heeft gewisseld voor jouw 128... >:)

Heb je al geprobeerd alles normaal in te stellen volgens de BIOS safe defaults, en zonder overklokken ?
Pagina: 1