Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

YP-MT6 op USB 2.0 werkt niet, systeem niet in orde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de YP-MT6 aansluit op USB en dan de mp3 overzet gaat alles naar behoren. Wil ik echter USB 2.0 gebruiken, dan loopt het systeem vast (zelfs na opnieuw installeren van de drivers). Iemand idee hoe dit op te lossen is?

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Weet je zeker dat je eigen usbpoorten van de pc usb 2.0 ondersteunen?

Hoi!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24

Magic666

No one's neighbour!

hoe kun je dat nou precies zien? In mijn bios staat dat usb 2.0 enabled is. Betekent dat dat elke usb poort USb 2.0 heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik kan zien is de USB 2 kaart netjes aangesloten (ook te zien via apparaatbeheer.) zegt dat genoeg?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ja dat zegt genoeg, waarschijlijk is het toch een driver probleem

vertel eens iets meer over de fabrikant van het usbkaartje, je OS, je mobo etc. etc. etc.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gebeurd dit bij elke USB poort? en gebeurd dit ook op een andere pc als je je YP-MT6 daarop aansluit?

Verwijderd

Topicstarter
het betreft hier een usb kaart van trust (2 port usb 2.0 PCI card), systeem draait onder windows xp en zoals gezegd, bij een 'gewone'USb (1) kan ik hem wel laten werken. Als ik de yepp aansluit op USB 1 zegt het systeem dat íe een opslagmedium heeft gevonden die sneller kan werken indien hij wordt aangesloten op USB 2

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:05
NOFI, maar trust geeft mij niet veel vertrouwen :+
Je hebt toch SP2 geinstalleerd? Zo ja is het waarschijnlijk een driverprobleem, als je xtreem lowbudget gaat (trust) kan dat gebeuren.

[ Voor 40% gewijzigd door naftebakje op 16-04-2005 15:35 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sp2 staat geinstalleerd.

Is trust niet goed genoeg dan?

• naftebakje
Trust heeft nog digicams verkocht van 1 megapixel, die interpoleerden om 4 megapixel te kunnen afficheren..
En ik doe stage in een R&D afdeling van een bedrijf, en als ik zie wat voor testen en meten er voorafgaat aan een product, dan geloof ik niet dat van de prijs van een Trust-spulletje ook een driver-programmeur kan betaald worden.

Veel dingen werken ongetwijfeld wel van Trust, net als Medion enzo, maar mijn ervaring is dat het of wel, of niet werkt, en als het niet werkt zal het nooit werken.

(Maar das maar mijn mening, mss zijn er wel veel mensen die wel goede ervaringen hebben met trust..)

[ Voor 10% gewijzigd door naftebakje op 16-04-2005 16:01 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Leuk, dat de meesten van jullie het hebben over een driver probleem, maar is dit dan wel op te lossen?

• naftebakje
Ik ben postitief verbaasd in trust: als ik naar hun site ga, dan kan ik daar hun producten vinden. En als ik op jou product klik, kan ik rechts kiezen voor "download drivers". Ik heb het eens voor je uitgetest, en je zal het niet geloven: als je erop klikt kan je de drivers downloaden.
Ongelofelijk toch mike. Ja , het is geweldig. Probeer het nu gratis uit. Niet goed, geen geld terug.

nee, dit is niet flamen naar trust. Het lijkt een beetje op flamen naar de TS, maar het is gewoon een ironische manier van zeggen: RTFsite, got (of was het god) is tegen luiheid, want luiheid is het oorkussen des duivels

[ Voor 8% gewijzigd door naftebakje op 16-04-2005 16:10 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ok, het is dus een Trust USB kaart, en je gewone USB poorten doen het wel.
Simpel, ff testen dus op een andere pc met USB 2.0 of ie het daar wel doet (zoals ik ook al zei ;) ) en dan weet je meteen of het aan Trust ligt of niet.

Idd kan het ook aan drivers liggen voor USB 2.0 zoals naftebakje zegt.
Overigens helpt gezeur tegen Trust de TS écht niet

Verwijderd

Topicstarter
drivers van Trust site gedownload en geinstalleerd, daarna de drivers van de yepp verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Geen succes.

Ik denk dat ik jullie allemaal maar moet bedanken voor de hulp en het bijltje erbij ga neergooien ;(

• naftebakje
Weet je zeker dat die yep wel werkt op andere pc's met usb2.0.?
Dan zou ik eens mailen naar Trust, meteen vermelden wat er nog in je PC zit, mss kunnen zij je helpen...
(je kan ook eens een ander PCI-slot proberen, soms doen computers raar en kunnen rare oplossingen helpen)

Verwijderd

Topicstarter
De yepp proberen op een andere pc is denk ik nog de enige mogelijkheid.
Wat betreft het uitproberen van andere sloten, die optie heb ik reeds eerder geprobeerd...(zucht....) :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Het proberen op een andere pc is toch het eerste wat je probeert als je zon USB 2.0 kaartje hebt 8)7
Ga het gauw ns ff proberen jij :P

Als het werkt, ligt het aan Trust, als het niet werkt, ligt het aan je YP-MT6, simpel.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan..

Ik heb eea geprobeerd op een ander systeem met USB 2.0. Ging perfekt.
en nu?

• Remy
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Titelfix van USB 2.0 naar de huidige titel. Voortaan meer aandacht aan je titel besteden YEPPIE graag. Verder zal het waarschijnlijk aan je systeem liggen als de USB 2.0 functie niet werkt daar, en wel op een ander systeem.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1