In mijn bookmarks staat een van mijn topics ([rml][ Alg] Nieuwe manier voor dataopslag*[/rml]) waar ik een titelchange voor aanvroeg (die ook uitgevoerd is), maar nu zie ik nog steeds de oude topictitel. Bug?
nee geen bug, bij het toevoegen van een bookmark krijg je een venstertje waar je een titel kan opgeven hoe die in je bookmarks moet komen.
Gevolg is dus dat die lijst zo is als je hem zelf wilt en het niet aangepast wordt
[edit]
er zit een edit knop als je hem zelf wilt aanpassen, maar als je het topic nogmaals toevoegd krijg je de huidige naam
Gevolg is dus dat die lijst zo is als je hem zelf wilt en het niet aangepast wordt
[edit]
er zit een edit knop als je hem zelf wilt aanpassen, maar als je het topic nogmaals toevoegd krijg je de huidige naam
[ Voor 29% gewijzigd door Erkens op 16-04-2005 14:12 ]
Owkee, dan maak ik er een [feat] van:
Is het niet een beter idee om bij het toevoegen van de bookmark of (nog liever) in je settings aan te geven dat 'ie dynamisch mee moet veranderen? $me maakt vrijwel alleen bookmarks als hij iets post, en dan vraagt 'ie er niet om...
Is het niet een beter idee om bij het toevoegen van de bookmark of (nog liever) in je settings aan te geven dat 'ie dynamisch mee moet veranderen? $me maakt vrijwel alleen bookmarks als hij iets post, en dan vraagt 'ie er niet om...
Verwijderd
En wat dan als iemand zijn eigen herkenbare titel er aan wilt bindenVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:13:
edit
Of bedoel je de mogelijkheid te kiezen tussen automatisch updaten of zelf een titel kiezen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 14:17 ]
Bij bookmarks is het juist zo dat je zelf een titel kunt opgeven, zodat je voor jezelf duidelijker kan zien wat je nu precies gebookmarked hebt, en om nou weer een pref te maken voor het automatisch veranderen van bookmarks-titel (als dat überhaupt technisch makkelijk te implenteren is), vind *ik* dan ook weer zo overdreven. Je kunt wel overal een bookmark voor aanmaken zoVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:13:
Hoi!
$me maakt vrijwel alleen, maar vaak, bookmarks aan van topics waar ik de TR van ben, dat vindt ik gewoon handig. Als je zegt: je moet zelf een naam kunnen opgeven, dan zou ik zeggen: geef de keuzeTommetje schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:17:
[...]
Bij bookmarks is het juist zo dat je zelf een titel kunt opgeven, zodat je voor jezelf duidelijker kan zien wat je nu precies gebookmarked hebt, en om nou weer een pref te maken voor het automatisch veranderen van bookmarks-titel (als dat überhaupt technisch makkelijk te implenteren is), vind *ik* dan ook weer zo overdreven. Je kunt wel overal een bookmark voor aanmaken zo.
Als je hem gewoon nog eens toevoegt, wordt hij vervangen. 2 keer een topic boormarken kan namelijk niet.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ja, dat kan, maar er zijn al zo ontiegelijk veel prefs, dat het *mij* overdreven lijkt om daar ook weer een pref voor te maken. Maar goed, dat is natuurlijk aan de devvers.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:22:
[...]
$me maakt vrijwel alleen, maar vaak, bookmarks aan van topics waar ik de TR van ben, dat vindt ik gewoon handig. Als je zegt: je moet zelf een naam kunnen opgeven, dan zou ik zeggen: geef de keuze
Hoi!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:22:
$me maakt vrijwel alleen, maar vaak, bookmarks aan van topics waar ik de TR van ben, dat vindt ik gewoon handig.
offtopic:
je bent nooit de TR, je hebt enkele een TR geplaatst
Juist in die gevallen is het handig dat de titel zo blijft, dan zie je of de titel wellicht veranderd is
eigenlijk werken deze bookmarks precies hetzelfde als de bookmarks in je browser, of heb je een plugin/extension waarmee de titels in je bookmarks ook automagisch geupdate worden?Als je zegt: je moet zelf een naam kunnen opgeven, dan zou ik zeggen: geef de keuze
[ Voor 50% gewijzigd door Erkens op 16-04-2005 15:46 ]
Erkens schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:45:
[...]
offtopic:
Juist in die gevallen is het handig dat de titel zo blijft, dan zie je of de titel wellicht veranderd is
offtopic:
Hij kan toch de Topic Reporter zijn
Hij kan toch de Topic Reporter zijn
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
TS bedoel ikErkens schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:45:
[...]
Offtopic:
je bent nooit de TR, je hebt enkele een TR geplaats
in dat geval is een bookmark helemaal nutteloos, althans op het moment dat het topic loopt (en dus eventueel een titelchange zou kunnen krijgen, wat niet echt heel vaak gebeurd als je gewoon normaal een topic maakt
Maar er zijn dus zat mogelijkheden om voor die enkele keer dat een topictitel veranderd even je bookmark titel te veranderen, lijkt mij niet echt nuttig om daar tijd en moeite in te stoppen om daar een feature van te maken
Klopt dat het niet zo heel erg nuttig is voor mijn doeleinden, maar is het in het algmeen niet een handige functie?Erkens schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:15:
[...]
in dat geval is een bookmark helemaal nutteloos, althans op het moment dat het topic loopt (en dus eventueel een titelchange zou kunnen krijgen, wat niet echt heel vaak gebeurd als je gewoon normaal een topic maakt) immers dat topic kan je makkelijk in je history terug zien
Maar er zijn dus zat mogelijkheden om voor die enkele keer dat een topictitel veranderd even je bookmark titel te veranderen, lijkt mij niet echt nuttig om daar tijd en moeite in te stoppen om daar een feature van te maken
Nou ik heb buiten jou nog niemand in dit topic gezien die het handig vindt.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:32:
[...]
Klopt dat het niet zo heel erg nuttig is voor mijn doeleinden, maar is het in het algmeen niet een handige functie?
Hoi!
bekjik het ook eens aan de andere kant, hoe vaak komt het voor dat het nuttig isVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:32:
[...]
Klopt dat het niet zo heel erg nuttig is voor mijn doeleinden, maar is het in het algmeen niet een handige functie?
weegt dat op tegen de "nadelen", immers je kan zelf ten alle tijden die titel aanpassen (en eventueel resetten, dat zou dan wellicht misschien met een single klik kunnen ipv het topic openen en dan opnieuw toevoegen)
update_bookmark heeft in 1.9.4 een reset button voor de titel; hier in 1.9.3 kan je overigens de titel leegmaken en submitten, dan krijgt de bookmark ook de huidige titel van het topic
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()