Toon posts:

[SSH] No buffer space available

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ongeveer een week, als ik bij mijn serv inlog heb ik 1 op de 4 keer kans dat de error:
ssh: connect to host ..... port 22: No buffer space available
wordt gegeven, als ik na 1 minuut nog een keer probeer doet hij het wel.

weet iemand wat er aan de hand is,
ik draai debian woody stable met de nieuwste openSSH
gebruik standaard iets van 20% van de totale aanwezige physical memory en er is meer dan 200MB aan disk space vrij op /
P.s> heb vorige week exim gereconfigured.

• Fatal-Error
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Draait ssh en/of exim via een inetd of standalone? Als beide via inetd lopen kan het probleem daar liggen.

Welcome to the desert of the real.

Verwijderd

Dit had ik laatst ook, maar dit ligt waarschijnlijk aan je client...heel vreemd. maar ik heb het opgezocht, en het bleek dat een of andere programma een memory leak had, en als je die afsloot dat hij het dan wel weer goed deed... bij mij was het "winlogins.exe"..

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 07:56
winlogins.exe?

Weet je dat zeker? winlogin kan kloppen, maar met s, dan mag deze naar [BV] :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DiedX schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:00:
winlogins.exe?

Weet je dat zeker? winlogin kan kloppen, maar met s, dan mag deze naar [BV] :)
Misschien is het aardig om te horen of pakje_bakmeel ook vanaf een Windows machine connect :) Anders kan Lukasie wellicht zijn eigen topic in BV starten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Surfer

~

Ik heb die melding ook.

Bij mij ligt het inderdaad aan de client. Ik draai Windows 2000 SP4, en om de 3 dagen krijg ik die melding als ik probeer te puttyen. Ik kan dan ook niet meer internetten en andere dingen op het netwerk. Als ik dan netstat -a doe op de 2K machine, dan zie ik dat alle outbound connection poorten (1024-5000) op Listening staan. Ergens op mijn PC draait er blijkbaar een programma die die listening poorten niet goed dicht gooit. Ik heb echter nog niet gekeken wat het probleem is en welk progsel dit veroorzaakt...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Pagina: 1