Ik heb hier 2 pc's, een met xp prof sp2 en een met xp prof sp1, hierop staan shares die al enige tijd geleden aangemaakt zijn. Deze shares zijn prima te benaderen en je kan hier alles meer doen.
Als ik een nieuwe share aanmaak, dan krijg ik Access Denied, op beide pc's is dit zo.
Tevens heb ik nog een XP home pc hier in het netwerk waar ik wel shares aan kan maken die ook benaderbaar zijn vanaf de andere pc's..
Oftewel op pc1 en pc2 kan ik geen nieuwe shares meer aanmaken
Paar feiten op een rijtje waar het waarschijnlijk mee te maken heeft, maar ik kom er niet meer uit (zie denk ik gewoon wat over het hoofd)
Ik heb een tijdje geleden meerdere accounts op pc1 en pc2 aangemaakt, daar zitten nu dus meerdere accounts op. (sindsdien werkt het denk ik niet meer)
De shares maak ik aan met een Admin account, ik zet access voor iedereen aan.
Guest account is enabled.
simple file sharing is inmiddels ook al uit.
Het heeft er dus alle schijn van dat het zo is sinds er meerdere accounts op de pc's staan, iemand suggesties?
Als ik een nieuwe share aanmaak, dan krijg ik Access Denied, op beide pc's is dit zo.
Tevens heb ik nog een XP home pc hier in het netwerk waar ik wel shares aan kan maken die ook benaderbaar zijn vanaf de andere pc's..
Oftewel op pc1 en pc2 kan ik geen nieuwe shares meer aanmaken
Paar feiten op een rijtje waar het waarschijnlijk mee te maken heeft, maar ik kom er niet meer uit (zie denk ik gewoon wat over het hoofd)
Ik heb een tijdje geleden meerdere accounts op pc1 en pc2 aangemaakt, daar zitten nu dus meerdere accounts op. (sindsdien werkt het denk ik niet meer)
De shares maak ik aan met een Admin account, ik zet access voor iedereen aan.
Guest account is enabled.
simple file sharing is inmiddels ook al uit.
Het heeft er dus alle schijn van dat het zo is sinds er meerdere accounts op de pc's staan, iemand suggesties?