[P4T533] opeens geen beeld meer...

Pagina: 1
Acties:

• Mountainman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 00:02
okee dit is m'n situatie:
nadat ik m'n pc een nachtje (net zoals vele vorige) heb aan laten staan krijg ik met geen mogelijkheid meer op m'n beeldscherm. Wat ik al geprobeerd heb is a) een andere monitor gebruiken (die het gegarandeerd doet) en b) een andere videokaart. Ik heb m'n eigen videokaart ook op een andere computer gebruikt waar ie wel werkt. Toen ik vanmorgen m'n monitor aanzette merkte ik wel dat ie vasthing op de screensaver, waarna ik op de reset knop geduwd heb maar vervolgens geen beeld meer kreeg. Ik moet uit alles concluderen dat er iets met mijn mobo is, voor der rest weet ik het ook niet.

Mijn huidige config:
- Asus P4T533 deluxe
- 256 mb PC1066 Rimm
- 2x 40 gb Maxtor in een raid 0
- Asus Geforce 4 Ti4600
- IIyama 19" beeldscherm

Deze config draait al een jaartje of 2 zonder rare problemen, dus ik weet niet wat er nu mankeert. Toen ik gisteravond de monitor uitduwde heb ik nog de opdracht gegeven wat spellen naar me xbox over te ftp-en, maargoed lijkt me sterk dat het daar aan kan liggen. :?

hmm doet het opeens weer, heel onverklaarbaar |:( maargoed topic kan dicht 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Mountainman op 16-04-2005 14:31 ]

PSN: ChrisCalculus

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Brandde het AGP ledje toevallig constant?
Dit mobo heeft van die mooie ledjes waaraan je gelijk kan zien of er iets niet klopt, kreeg je verder nog BIOS berichten (speaker, piepjes) etc?

• Mountainman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 00:02
Op het ledje heb ik niet gelet, hij doet het nu weer vandaar mn reply. Gisteren sprong ie opeens weer aan, verder werken was toen ook geen probleem. Nu ik de pc weer een nacht heb aan laten staan en vanmorgen mijn monitor aanzette, was het beeld weer 'bevroren' en was een harde reset nodig. Hij start nu weer niet op, het beeldscherm geeft een 'No-signal' melding... Ik vrees dat er toch wat ernstigers aan de hand is. Ik zal eens naar de led gaan zoeken.

edit:

Na veel resets en powerups doet ie nog nix, ik denk dat er iets met het mobo is. Een AGP led kan ik niet onderscheiden, ik heb de handleiding er ook nog op na geslagen. Ik ga morgen eens met asus bellen, kijken of zij nog een oplossing weten. Het mobo was niet overgeklokt en liep ook niet warm (max 40C). Ik maak me nu het meest zorgen om m'n data, die opgeslagen was op mijn raid 0 array, is er nog enige mogelijkheid om deze data tevoorschijn te halen? Zou ik de 2 hd's icm een ander raid mobo kunnen gebruiken?

[ Voor 39% gewijzigd door Mountainman op 17-04-2005 21:20 ]

PSN: ChrisCalculus