Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl]Counter aantal pagina's niet correct

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Hoi beste coder,

Als ik mijn eigen post history bekijk, dan krijg ik een foutmelding als ik de laatste pagina wil bekijken.

Ik vermoed dat een counter ergens niet correct loopt, want op pagina 21 (de een-na-laatste pagina) zie
ik mijn alleerste post op Got. Mogelijk dat getrashte posts mee genomen worden in de count?

Her produceren bug:
Open deze pagina en klik op het knopje 22.

Daarna krijg ik de volgende melding
code:
1
2
3
4
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Er konden geen actieve topics gevonden worden.
(interne identificatie: board::get_activetopics::no_activetopics_found)

• FF 1.03
• Windows XP SP2

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

In de count worden inderdaad al je posts meegenomen, ongeacht of ze voor jou zichtbaar zijn of niet. Daardoor kan het inderdaad voorkomen dat de pagina-nummering hoger uitvalt en de laatste pagina's niet oproepbaar zijn voor jou.
Dit is een performance-overweging; real-time het aantal posts gaan tellen voor de weergave van je post-historie is gewoonweg te zwaar, dus gebruiken we het postcount nummertje in je profiel. Niet echt een bug dus, maar een bij-effect van deze keuze.

Intentionally left blank

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
ok,

ik had verwacht dat ik via een view de DB bekeek, waar dit soort items als automatisch zouden zijn weg gefilterd.

Mischien is een aanpassing van het aantal pagina's, nadat de code er achter is dat de schatting niet helemaal klopt en nettere oplossing? Maar ok, als je dit probleem weet, mag dit van mij op slot.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tis een andere database, ik zie bijvoorbeeld meer dan jou als ik op crisp's posthistory klik. ;)

Maargoed, not a bug :P
(en er staat tenslotte 'ongeveer' bij! :P )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.