[Flash] Corrupte flash file

Pagina: 1
Acties:

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 23:19
Ik was met een flash bezig, toen hij tijdens het compileren vast liep. Nu kan ik de .fla file niet meer openen. Als ik dit probeer krijg ik de melding:

In Flash MX 2004 is een fout op getreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Dit zijn de technische gegevens van de fout:
AppName: flash.exe AppVer: 7.0.0.470 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000076

Ik heb geprobeert de .swf file te decompilen, maar ook deze file is corrupt. Is er nog een mogelijkheid om de fla file te repareren? Ik heb het ook al op een andere pc geprobeert te openen, wat dus ook niet werkt.
Het bestand staat hier
(ik had een backup, maar die is een kwartier geleden overschreven door de corrupte versie :'( )

[ Voor 14% gewijzigd door Brammel op 16-04-2005 13:10 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:30
is niet mogelijk zover ik weet...

En, altijd meer backups maken van je software !, en wat duidelijker aangeven wat je zelf geprobeerd heb. Alleen het decompilen van de swf ?, google.com bestaat ook nog steeds

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 23:19
gideon82 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:14:
is niet mogelijk zover ik weet...

En, altijd meer backups maken van je software !, en wat duidelijker aangeven wat je zelf geprobeerd heb. Alleen het decompilen van de swf ?, google.com bestaat ook nog steeds
Heb gegoogled, maar krijg vooral oplossingen van het decompilen van de swf. Heb geen programma'tje gevonden dat een .fla file kan repareren

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:30
lijkt me sterk dat het bestaat... Misschien even contact opnemen met macromedia zelf als het je echt heel veel waard is die .fla. Misschien kunnen hun je vertellen of het mogelijk is, zo ja hoe of dat het uit den boze is.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik geef je weinig kans dat het daadwerkelijk helpt maar update je flash eens naar 7.2. Misschien helpt het niet om je bestand terug te krijgen maar wellicht wel om wat crashes in de toekomst te voorkomen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn