Toon posts:

MSN probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwe beta versie van MSN 7. Tot gister werkte ie helemaal zonder problemen.

Nu heeft ie ineens een probleem met de winks. Ik heb er een paar toegevoegd wat ook gewoon werkte.

Als ik nu msn start dan werkt alles op de winks na. Als ik klik op winks om er eentje te versturen dan slaat msn vast en reageert niet meer.

Kent iemand dit probleem?

Ik moet erbij zeggen dat ik gister een msn-patch heb geinstalleerd om van reclame en andere ongewenste zooi af te komen. Maar deze heb ik al verwijderd. Ik heb msn ook opnieuw geinstalleerd. Maar niks helpt....

Hij reageert niet meer als ik een wink wil versturen.... :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

MSN Messenger 7 final - ervaringen * <-- al doorgelezen?

Overigens, MSN is geen OS, het hoort in Software Algemeen. En je topictitel is niet echt duidelijk, volgende keer een goede omschrijving van je probleem er in verwerking is iets way verwacht wordt :)
gideon82 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:16:
maar daarvoor is de 'report to mod' functie bedacht ;) dit posten hoeft niet
:z

Ik post eerst hulp, verwijs de user naar een topic waar meer van deze problemen besproken worden. En daarnaast wij sik hem op de policy, hetgeen in combinatie met een techpost helemaal niet verkeerd is. Maar goed, ben blij dat jouw post de topicstarter veel verder helpt ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Han op 16-04-2005 13:19 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 02:04
Han schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:13:
MSN Messenger 7 final - ervaringen * <-- al doorgelezen?

Overigens, MSN is geen OS, het hoort in Software Algemeen. En je topictitel is niet echt duidelijk, volgende keer een goede omschrijving van je probleem er in verwerking is iets way verwacht wordt :)
maar daarvoor is de 'report to mod' functie bedacht ;) dit posten hoeft niet

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is een groot topic over msn in Software Algemeen, en volgens mij is msn 7 inmiddels al geen beta meer.
Problemen met msn kun je beter daar vragen, het is namelijk geen onderdeel van windows :)
gideon82: posten dat iemand anders niet hoeft te posten hoeft op zich ook niet :)

Dit topic is gesloten.