Toon posts:

Half-Life 2 memory error *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje last, dat als ik hl2 speel er dan na 15 min 2 uur 3 uur of na 10 uur een memory error krijg "cant "read" memory blabla, nou zegt steam uiteraard dat dit een harfdware probleem is...

Dat is het dus niet, aangezien op steampowered honderden mensen daarover klagen, en niemand zich meer op dat forum ken aanmelden, ik niet tenmimste, krijg geen confirmation email dus :S...

Maar tog valve blijft volhouden dat het een hardware probleem is :( :( ..

maar goed, sommige mensen denken dat ze die memory error gefixt hebben, maar speel maar eens een paar uur dooor, krijg je hem vanzelf, en mensen die zeggen dat ze die error gefixt hebben lullen uit hun nek, die proberen het een kwartiertje en denken dan dat het gemaakt is NOT, maar ze laten valve wel denken dat het p[robleem bij de mensen zelf ligt wat absoluut niet het geval is..

net als daarnet, ik ging in server spelen, die server 24 sniper die met die kill box map,, ik vertelde zo aan een paar mensen daar dat ik vaak die error kreeg na wat uurtjes spelen,,,, hun ook zei die, en we gingen weer verder spelen, en ja hoor na 1.5 uur, hoppa memory error en plop naar desktop....

Ik d8 van ik ga meteen terug naar die serevr (die helemaal vol zat 16/16), om te kijken of meer mensen gecrasht waren, en jahoor serevr was helemal leeg, er was 1 iemand die was ook net binnengekomen...

en toen kwam er iemand die ook in die serevr zat, en ja hoor, hij had die error ook gehad >:) >:) , en toen kwammen er nog meer met hetzelfde verhaal...

Maarja ze zeiden dat ze dit al vaker hadden gehad, en dat valve niet reageert op hun mails etc etc...

verder heb ik me pc en graka niet overclockt (wel gehad)

Maar valve blijft volhouden dat het ons probleem is, koop dus nooit meer valve prod.

Doom 3 loopt perfect, zelfs met alles bijna op zijn hoogstst

Valve zijn volgens mij gewoon kinderen die nog niet weten hoe ze een game goed moeten releasen, laat staan een goeie patch maken... :( :( :(

me pc =:
AMD 64 3500 s939 op een MSI k8n neo 2 platinum (nforce3)
1024 MB kingston mem (cl3)
gf 6800 le :P

Verder heb ik 3 dagen lang memtest 86 op verschillende gratie's laten draaien, en heb een week prime 95 aan gehad en 3dmark 03 en 05 lopen perfect, verder loopt alles perfect, behalve de source producten van valve :( :( ;) ;) ...

Maar weet mensen als jullie deze error ervaren na een aantal uur spelen, dan ligt het niet aan jouw, tenzij je overclockt, dan ligt het wel aan jouw, maarja als hele serevrs gekickt worden en deze error krijgen ligt het uiteraard niet aan ons ;)....

Greetzz...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me stock speed van 2200 11x200 naar 10x200 gedaan, en toen 2 dagen laten draaien, zonder memory errors ;) , wat ik tog vreemd vind aangezien hl2 het enige spel is waarbij dat gebeurt...

Maar goed mensen als je deze error krijgt doe je mp dan omlaag naar 10 bijv.

Ik heb hem nu weer opgevoerd en ben er toen eens far cry mee gaan spelen, ging perfect, evvenals doom 3 resurection online... dusja...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 10:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit klopt dus ook niet, hij crashte weer, en bij heel veel mensen, maar valve laat het afweten,,, JAMMER, want het is zo'n mooi spel :r

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aangezien niemand echt reageert op je bericht. Het is een probleem dat vaker voorkomt maar de meeste scheen opgelost zijn na de patches die zijn uitgebracht. Ook hebben veel mensen succes door de settings wat te verlagen in HL2.

Daarnaast heeft HL2 natuurlijk een nieuwe engine en die reageren niet altijd voorspelbaar...
- Nieuwste BIOS?
- Nieuwste videokaartdrivers?
- Nieuwste geluidskaartdrivers?
- Nieuwste chipsetdrivers?
- [url=steam://validate/220]HL2 cache gevalideerd?[/url]

Verwijderd

Topicstarter
Dutchmega schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:51:
Aangezien niemand echt reageert op je bericht. Het is een probleem dat vaker voorkomt maar de meeste scheen opgelost zijn na de patches die zijn uitgebracht. Ook hebben veel mensen succes door de settings wat te verlagen in HL2.

Daarnaast heeft HL2 natuurlijk een nieuwe engine en die reageren niet altijd voorspelbaar...
- Nieuwste BIOS?
- Nieuwste videokaartdrivers?
- Nieuwste geluidskaartdrivers?
- Nieuwste chipsetdrivers?
- [url=steam://validate/220]HL2 cache gevalideerd?[/url]
(Ik zit met 16 man in server...goed...we spelen, en ongeveer bij score (bij mij dan) 160, crasht deze ineens, ik hl2 opnieuw opstarten, ga naar serevr (waar 16 man inzaten) bijna helemaal leeg, alleen wat mensen die ook meteen terug gingen na die crash, vroeg ik zo, wat voor soort crash hadden jullie dan,,, memory error zeiden ze allemaal, ;)

Succes met settings verlagen, nee hoor, dat helpt dus niet zoals ik al zei ;)
Je begrijpt niet over welke error ik het heb vriend, die andere errors zijn idd gefixt, maar er is er nog 1, die te maken heb met de fisieke geheugen dump, daar faalt de valve software (niet mijn hardware en van al die andere duizenden mensen), dusja...

iedereen heeft dit probleem, en ik heb van alles het nieuwste
Het gebeurt vooral in 1 server 24sniper.de..

Valve is gewoon te lui om dit ff te fixen, klaar uit, verder valt er niks te vernieuwen naast drivers etc,,, je denkt meschien, ach laat die gozer maar lullen,
hij zal wel drivers van een jaar geleden gebruiken, nee dus, alles is nieuw, en op steampowered blijven ze dat ook maar tegen de mesnen zeggen, omdat ze zelf geen zin hebben het te fixen...

En je hoeft egt geen moeite te doen om alles op een rijtje te zetten want als je me eerste bericht leest zie je het al dat ik dat allang gedaan heb...

VALVE SUCKS!!!!!

Ik heb dit trouwens niet met Counter Strike: Source of heel soms, speel het niet zo veel dus zou het eigenlijk niet weten, langst gespeelt is 2 uur...

(en trouwens deze topic is niet egt om te reageren, maar als mensen denken dat het aan hun ligt, en (steampowered forum word niet gesteunt door google) als ze dan gaan zoeken kunnen ze in iedergeval iets erover vinden waar niet altijd maar gezegt word van "GA MAAR JE HARDWARE CHECKEN" als je zeker weet dat je alles up 2 date heb draaien ken er gewoon niks aan de hand zijn met je hardware als je deze error krijgt...

Melvin zegt:
lol
ik zit in een egotrip zegt:
dat gebeurt elke dag een stuk of 4 a vijf keer een soort minidump op je geheugen
het is een dikke bug alleen in killbox
echt loos... en elke keer dat steam update blijf je hopen dat die fix komt maar helaas
maar ik ga nu pleite en kom rond 0:00 weer online...
PS respect man, jij kan knallen!!!
Melvin zegt:
wel; irritant

Maarja hij speelt alleen maar killbox, maar andere mappen en servers (kweet niet waar het vandaankomt) hebben ook last van deze error..

En ik doe deze moeite omdat hl2 deathmatch super vet is, en als je in een "flow State"zit is het niet egt leuk als je spel vastloopt...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 13:40 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb net dezelfde foutmelding gehad en heb der verders ook niets over terug kunnen vinden
Pagina: 1