Via google vond ik net zeer goedkope oplaadbare batterijen en laders op de site van VapexTech, onbekend bij de Shop Survey. Zijn ze zo goedkoop omdat het troep is of hoe zit het? Voor 4 AA NiMH batterijen betaal je bij mp3man namelijk zo 25 (Compit) tot 27 (GP) euro, daar maar 7,75 en daar zit de verzending bij inbegrepen!
Ze hebben een telefoonnummer, kijk ns of je ze kunt bellen, en vraag ze waarom ze zo goedkoop zijn.
Wat doet dit trouwens bij OH?
Een mogelijke verklaring kan zijn dat accesoires altijd een aantal keer 'over de kop' gaan. Een factor 3-4 winst is niet ongebruikelijk. Maar het blijft erg goedkoop
Orange & Red
Als je een goedkope oplader plus goedkope oplaadbare batterijen wilt die ook nog eens even goed of beter dan de GP presteren, ga eens naar hema. Die dingen zijn erg goedkoop en ook beter getest (consumentengids). Ik heb ze zelf ook en ben er erg tevreden mee.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:05:
Via google vond ik net zeer goedkope oplaadbare batterijen en laders op de site van VapexTech, onbekend bij de Shop Survey. Zijn ze zo goedkoop omdat het troep is of hoe zit het? Voor 4 AA NiMH batterijen betaal je bij mp3man namelijk zo 25 (Compit) tot 27 (GP) euro, daar maar 7,75 en daar zit de verzending bij inbegrepen!
Srry, blijkbaar verkeerd. Waar had dit moeten staan?RoD schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:27:
Btw, ze zijn zo goedkoop (mail gestuurd) omdat hij ze direct van de fabriek krijgt.
Goed of beter dan de GP? Dan zijn die dingetjes idd erg goed. Over welk mAh heb je het dan? Ik zou nl wel het liefst >2000 mAh hebben (mp3 speler).Als je een goedkope oplader plus goedkope oplaadbare batterijen wilt die ook nog eens even goed of beter dan de GP presteren, ga eens naar hema. Die dingen zijn erg goedkoop en ook beter getest (consumentengids). Ik heb ze zelf ook en ben er erg tevreden mee.
Over de consumentengids, als ik niets goeds vind kan ik ook nog voor de normale batterijen van 26 ct per stuk van de Aldi of de iets duurdere van Kruidvat gaan. Die waren kwam ook goed uit de bus. (Naast de consumentengids ook daar Kassa onder de loep genomen, of is de consumentengids hetzelfde als Kassa?)
Denk Stuffis Generalis, omdat het geen tech isVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:50:
[...]
Srry, blijkbaar verkeerd. Waar had dit moeten staan?
Ik denk trouwens dat je beter kunt bellen, dan kun je beter checken of ze wel te vertrouwen zijn, emails zijn erg makkelijk te beantwoorden.
Gewoon ff bellen en ze aan de tand voelen
Verwijderd
Iemand nog ervaringen, sorry voor het ophalen voor dit topic maar ben zeer benieuwd!
Dank.
ps maybe topic verhuizen naar ander sectie.. volgens mij hoort hij hier niet, maar ik wil er niet nog een topic over starten dacht ik zo...
Dank.
ps maybe topic verhuizen naar ander sectie.. volgens mij hoort hij hier niet, maar ik wil er niet nog een topic over starten dacht ik zo...

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 00:02 ]
Goede batterijen, ze gaan iig bijna even lang mee als mijn setje GP batterijen 
Overigens ook een goede service
De oplader was bij ons defect, 1 mailtje en ze stuurde een nieuwe lader op met de vermelding dat we de oude maar weg moesten gooien
De oplader was bij ons defect, 1 mailtje en ze stuurde een nieuwe lader op met de vermelding dat we de oude maar weg moesten gooien
Verwijderd
Das idd service!Erkens schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:04:
Goede batterijen, ze gaan iig bijna even lang mee als mijn setje GP batterijen
Ik heb mijnes eergister besteld.. ik ben zeer benieuwd..
Schoppen van oude topics heeft alleen zin als je iets nuttigs toe te voegen hebt.
"iemand nog ervaringen?" valt daar niet onder...
"iemand nog ervaringen?" valt daar niet onder...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.