Toon posts:

Geen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na de test te hebben gelezen in DPReview en de test foto's te hebben gezien weet ik het zeker.
Deze ga ik kopen. Wat een prachtige foto's, en daarbij heeft die gelijk als hij schrijft dat als je een hele kleine camera wilt die in je broekzak past dat dat dan gepaard gaat met compromissen. Maar de foto's spreken voor zich, daar kunnen er niet veel aan tippen (in dezelfde klasse en grote) Dat hij iets minder instel mogelijkheden heeft vind ik niet zón punt, hij moet Snel zijn EN mooie foto's maken en dat doet die.
Als je em dan ook nog via internet koopt dan is het een goede redelijke prijs.
Wat ik ook nog belangrijk vind is dat die niet TE klein is de Ixus 50 is te klein en glibbert zo uit je handen.

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Totaal Off-topic, is die niet toevallig een reply op een topic? (zo nee: je topic titel is totaal verkeerd :P)

[ Voor 28% gewijzigd door AK47 op 16-04-2005 12:04 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Misschien is het handig alvorens te posten dit even door te lezen. Jij hebt nu (achteraf) natuurlijk ook wel door dat niemand weet waar jij het over hebt, en wat het nut van het topic is, dus volgende keer als je een topic maakt, denk daar eventjes over na, en zorg dat dat volgende keer wel duidelijk is.

edit:
edit: @ak47: damn daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht dat dit een reply zou kunnen zijn... |:( |:( |:(

[ Voor 15% gewijzigd door samo op 16-04-2005 12:05 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

Volgens mij heb je een verkeerd knopje gebruikt (new topic ipv reply) gezien je posts in het Ixus topic...

[ Voor 4% gewijzigd door Koppensneller op 16-04-2005 12:06 ]

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jeetje jij laat de mod's wel heel vroeg der werk doen :O

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 21:36

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:02:
Na de test te hebben gelezen in DPReview en de test foto's te hebben gezien weet ik het zeker.
Deze ga ik kopen. Wat een prachtige foto's, en daarbij heeft die gelijk als hij schrijft dat als je een hele kleine camera wilt die in je broekzak past dat dat dan gepaard gaat met compromissen. Maar de foto's spreken voor zich, daar kunnen er niet veel aan tippen (in dezelfde klasse en grote) Dat hij iets minder instel mogelijkheden heeft vind ik niet zón punt, hij moet Snel zijn EN mooie foto's maken en dat doet die.
Als je em dan ook nog via internet koopt dan is het een goede redelijke prijs.
Wat ik ook nog belangrijk vind is dat die niet TE klein is de Ixus 50 is te klein en glibbert zo uit je handen.
Ik zie dat je net lid bent, kijk eens hier voor de regels mbt het posten van een nieuw topic: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Verder kies een duidelijk topictitel, met "GEEN" kunnen wij niet zoveel ;)
Daarnaast mist er in je post een link en verder zijn dit soort topics niet toegestaan, maar kan je bv posten in de algemene digitale camera topics.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En dicht :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.