Catalogus ale photos.com maken

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-02 08:41
Ben bezig om mijn collectie van ongeveer 15.000 foto's een beetje te ordenen. Hiervoor wilde ik een soort programma als gebruikt wordt voor het zoeken van foto's op www.photos.com gebruiken.
Hier kan je namelijk ook op kleur van de foto zoeken (je kiest een bepaalde tint blauw en vervolgens krijg je alle foto's waar deze kleur blauw hoofdzakelijk voorkomt te zien). Bovendien kan je makkelijk op titel en dergelijke zoeken en zoeken op foto's die bij elkaar passen...

Wie weet welk programma dit een beetje mooi kan? Heb me al suf gegoogled, maar veel programma's kunnen zoeken op titels ed, maar ben er nog geen tegengekomen die ook de kleuren van de foto meeneemt...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb ooit 's een verslag gemaakt over 'image on demand'. Na veel zoekwerk kwam er toch een aantal leuke programma's naar boven. zoek 's op 'photo on demand' 'image on demand' picture on demand.

Je zult veel toepassingen tegenkomen, uiteindelijk heb ik toch via download.com een leuk programma gevonden, waarmee je zelfs op een raster kunt tekenen en aan kunt geven hoe de foto er uit ziet. Stel dat je weet dat er een grote rode appel op de foto staat, dan teken je een rood rondje, en gaat het programma zoeken op kleur, vorm en contrast. Top! Weet zo niet hoe het heet.

• nicemister
  • Laatst online: 19-05-2023

nicemister

Just b Nice

MauriX schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:32:
Je zult veel toepassingen tegenkomen, uiteindelijk heb ik toch via download.com een leuk programma gevonden, waarmee je zelfs op een raster kunt tekenen en aan kunt geven hoe de foto er uit ziet. Stel dat je weet dat er een grote rode appel op de foto staat, dan teken je een rood rondje, en gaat het programma zoeken op kleur, vorm en contrast. Top! Weet zo niet hoe het heet.
Hoe heet deze programma?

Sunny day