Toon posts:

[MCE 2005] Afst.bed werkt niet meer na Live TV op Pundit*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier zijn al redelijk veel topics over geweest, maar niets dat de lading dekt van mijn probleem.

In Windows Media Center Edition 2005 NL werk ik met de afstandsbediening van microsoft. Op zich gaat dit uitstekend. Met de hack van The Green Button, gaat mijn systeempje prima in Standy (S3).

Zodra ik hier echter TV beeld heb gezien (Live TV) en daarna het systeem in en uit Standy haal, werkt de afstandsbediening niet meer.

Ik heb me al rot gezocht voor een oplossing voor het probleem, maar kan niet vinden waar het nu aan ligt:

- De driver van de Hauppauge 150 TV kaart ?
- De laatste bios van de Asus Pundit ?
- De drivers van de Ehome remote receiver ?

Ik vermoed een USB probleem in de Pundit...

Iemand die succesvol met een Afstandsbeding MCE laat draaien in en uit Standby (S3)?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij mij werkt soms zelfs wel en soms gewoon niet de ab na S3 op mijn pundit...heb btw nog geen oplossing gevonden.

Je bent iig niet de enige. >:)

[ Voor 32% gewijzigd door spone op 15-04-2005 23:52 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:51:
Bij mij werkt soms zelfs wel en soms gewoon niet de ab na S3 op mijn pundit...heb btw nog geen oplossing gevonden.

Je bent iig niet de enige. >:)
Ik ben er achter gekomen dat het (onbegrijpelijk, maar goed) uitmaakt welke USB poort ik gebruik. De achterste poort (onder netwerkaansluiting) werkt met standby en opstarten (via AB receiver) en de rest niet. Het oorspronkelijke probleem na Live TV blijft overigens nog steeds. Duidt dit op een brak moederboard?

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-03 16:40

Nss

The Dude Abides

Op mijn moederboard bepaal je per 2 tal usb poorten of die voeding krijgt in standby mode. Zou dus kunnen dat de ene usb poort wel voeding krijgt en de andere niet in standby mode.