ok ik heb me laasts aangemeld bij DPC maar hoe kan ik zien of ik werkelijk voor julie wat doe want ik kan wel een koe draaien maar wil ik ook wel zien of ik wel wat doe
als je je hebt aangemeld bij DPC kun je de volgende dag (na de statsrun) op de onderstaande site zien of je met ons mee flusht 
De DPC-Overall stats:
stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313&source=&low=1&limit=5000
De DPC-Overall stats:
stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313&source=&low=1&limit=5000
Hier zie je dat je nu 2571e staat binnen DPC. 
Te vinden door op http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313 te kijken en dan steeds op 'Next' te klikken tot je je eigen naam ziet staan. Of door in de url meteen wat slimme waarden voor de 'low' variabele te kiezen.
Te vinden door op http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313 te kijken en dan steeds op 'Next' te klikken tot je je eigen naam ziet staan. Of door in de url meteen wat slimme waarden voor de 'low' variabele te kiezen.
edit:
En de link van Sequence werkt altijd... maar is minder geschikt voor de casema/rendo_dekooi/caiwestland/telefoonmodem'ers...
(zoals ik)
En de link van Sequence werkt altijd... maar is minder geschikt voor de casema/rendo_dekooi/caiwestland/telefoonmodem'ers...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
sorry dat ik na 2 maanden al zo aan de snelheid van kabel ben gewend
<reclame-mode>
In #dpc kan koebot je die info ook altijd, snel en zonder moeite geven hoor.
</reclame-mode>
</reclame-mode>
ach, denk altijd maar zo:Op woensdag 10 januari 2001 01:40 schreef Onno het volgende:
<reclame-mode>
</reclame-mode>
Reclame voor #DPC
Is altijd Oké
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
KoebotOp woensdag 10 januari 2001 01:40 schreef Onno het volgende:
<reclame-mode>
</reclame-mode>
dat rijmt!Op woensdag 10 januari 2001 01:43 schreef NightBird het volgende:
[..]
Reclame voor #DPC
Is altijd Oké
Pagina: 1