Ik heb al een jaartje een laptop (Dell Latitude d600), dus net geen garantie meer. Gister nog met de accu gewerk, ging prima. En vervolgens accu weer helemaal opgeladen zodat ik er vandaag mee in de trein kon. Eenmaal in de trein kon ik laptop niet aan krijgen, er gebeurde helemaal niks. Thuis stroom aangesloten en normaal hoort dan het accu lampje groen te gaan branden als hij oplaad. Maar hij gaat oranje knipperen. Wat nagezocht op internet bleek dit te duiden op een kapotte accu
Ik vind het raar omdat ik accu niet zo heel vaak gebruik maar toch wel 1keer per week ofzo en er geen tekens waren op achteruit gang.
Ik vermoed zelf dat accu goed is alleen dat de software ofzo in de war is. Ik heb wel eens gelezen dat er "accu recalibration" tools zijn, maar kan deze voor mijn laptop niet vinden.
Heeft iemand nog tips? (nee hier bdoel ik niet mee nieuwe laptop kopen, ben maar student). Zijn hier ook nog anderen die dit probleem hadden/hebben?
edit: oeps typfoutgemaakt in topic... moet zijn dell latitude d600 ipv d00
Ik vermoed zelf dat accu goed is alleen dat de software ofzo in de war is. Ik heb wel eens gelezen dat er "accu recalibration" tools zijn, maar kan deze voor mijn laptop niet vinden.
Heeft iemand nog tips? (nee hier bdoel ik niet mee nieuwe laptop kopen, ben maar student). Zijn hier ook nog anderen die dit probleem hadden/hebben?
edit: oeps typfoutgemaakt in topic... moet zijn dell latitude d600 ipv d00
[ Voor 7% gewijzigd door robbertb op 15-04-2005 21:56 ]