Eindelijk is deze er dan... de update naar TTM5!
Hier even wat info voor de klikluie mensen onder ons..
Nieuwe / verbeterde features:
Eenvoudiger routeplanning
* Nieuwe 'reisplanning' voor meer complexe ritten: plan uw rit door meerdere tussenstops en bestemmingen op te geven
* Veel planmogelijkheden: navigeer naar een locatie op de kaart, een stadscentrum of zelfs een NP in een andere plaats
* Geavanceerde planning: bekijk en controleer de route voordat u vertrekt
Verbeterde navigatie
* Postcodenavigatie in Nederland en Groot-Brittannië: selecteer uw bestemming op postcode
* Nieuwe contactpersoonnavigatie, waarmee u routes naar vrienden en relaties kunt plannen met behulp van de bestaande contactpersoongegevens van uw mobiele telefoon
* Kies de gewenste route: de snelste, kortste, wandel-, fiets- of tolvrije route, of een route zonder snelwegen
* Kies uw manier van reizen: routetypes voor het plannen van routes voor verschillende vervoersmiddelen (auto, fiets, brommer of te voet)
Verbeterde tips & training
* Tipfunctie: leer uw TomTom MOBILE 5 kennen met behulp van handige tips op het scherm
* Rondleiding: ontdek de nieuwste functies sneller met behup van deze ingebouwde rondleidingen
Persoonlijker
* Gesproken instructies nu in meer dan 30 talen
* Scherminterface beschikbaar in 18 talen
Beter energiebeheer
* Nieuwe energiebesparing, zodat de batterij van uw mobiele telefoon langer meegaat
NP bellen <-- geen idee wat hiermee bedoeld wordt.
* Met een druk op de knop belt u rechtstreeks een NP
----------
De Upgrade info zelf:
Wat krijg ik als ik upgrade naar TomTom MOBILE 5?
U krijgt een pakket met MOBILE 5-software en een bijgewerkte landkaart, geïnstalleerd op een geheugenkaart. Het gebied komt overeen met het gebied dat u oorspronkelijk hebt aangeschaft
Wat kost dat?
Het kost €79 (exclusief verzendkosten) voor een complete upgrade van de software en de kaart van uw gebied
Kan ik het type geheugenkaart wijzigen?
U kunt het type geheugenkaart kiezen – RS-MMC, MMC of mini-SD. Bij uw aankoop wordt u gevraagd een keuze te maken uit compatibele en ondersteunde apparaten. Wij selecteren dan automatisch de meest geschikte geheugenkaart voor uw telefoon
Is mijn smartphone geschikt voor een upgrade naar MOBILE 5?
De volgende smartphones zijn geschikt voor MOBILE 5:
* Motorola MPx 220
* Nokia 6260 6600 6670 7610 7710
* Orange SPV-C500 SPV-E200
* Qtek 8060 8080
Kan ik mijn huidige GPS-ontvanger ruilen voor de nieuwe?
Nee, een GPS-ontvanger maakt geen deel uit van deze upgrade-aanbieding. De nieuwe MOBILE 5-software en –kaarten werken echter ook met uw huidige GPS-ontvanger
Hier even wat info voor de klikluie mensen onder ons..
Nieuwe / verbeterde features:
Eenvoudiger routeplanning
* Nieuwe 'reisplanning' voor meer complexe ritten: plan uw rit door meerdere tussenstops en bestemmingen op te geven
* Veel planmogelijkheden: navigeer naar een locatie op de kaart, een stadscentrum of zelfs een NP in een andere plaats
* Geavanceerde planning: bekijk en controleer de route voordat u vertrekt
Verbeterde navigatie
* Postcodenavigatie in Nederland en Groot-Brittannië: selecteer uw bestemming op postcode
* Nieuwe contactpersoonnavigatie, waarmee u routes naar vrienden en relaties kunt plannen met behulp van de bestaande contactpersoongegevens van uw mobiele telefoon
* Kies de gewenste route: de snelste, kortste, wandel-, fiets- of tolvrije route, of een route zonder snelwegen
* Kies uw manier van reizen: routetypes voor het plannen van routes voor verschillende vervoersmiddelen (auto, fiets, brommer of te voet)
Verbeterde tips & training
* Tipfunctie: leer uw TomTom MOBILE 5 kennen met behulp van handige tips op het scherm
* Rondleiding: ontdek de nieuwste functies sneller met behup van deze ingebouwde rondleidingen
Persoonlijker
* Gesproken instructies nu in meer dan 30 talen
* Scherminterface beschikbaar in 18 talen
Beter energiebeheer
* Nieuwe energiebesparing, zodat de batterij van uw mobiele telefoon langer meegaat
NP bellen <-- geen idee wat hiermee bedoeld wordt.
* Met een druk op de knop belt u rechtstreeks een NP
----------
De Upgrade info zelf:
Wat krijg ik als ik upgrade naar TomTom MOBILE 5?
U krijgt een pakket met MOBILE 5-software en een bijgewerkte landkaart, geïnstalleerd op een geheugenkaart. Het gebied komt overeen met het gebied dat u oorspronkelijk hebt aangeschaft
Wat kost dat?
Het kost €79 (exclusief verzendkosten) voor een complete upgrade van de software en de kaart van uw gebied
Kan ik het type geheugenkaart wijzigen?
U kunt het type geheugenkaart kiezen – RS-MMC, MMC of mini-SD. Bij uw aankoop wordt u gevraagd een keuze te maken uit compatibele en ondersteunde apparaten. Wij selecteren dan automatisch de meest geschikte geheugenkaart voor uw telefoon
Is mijn smartphone geschikt voor een upgrade naar MOBILE 5?
De volgende smartphones zijn geschikt voor MOBILE 5:
* Motorola MPx 220
* Nokia 6260 6600 6670 7610 7710
* Orange SPV-C500 SPV-E200
* Qtek 8060 8080
Kan ik mijn huidige GPS-ontvanger ruilen voor de nieuwe?
Nee, een GPS-ontvanger maakt geen deel uit van deze upgrade-aanbieding. De nieuwe MOBILE 5-software en –kaarten werken echter ook met uw huidige GPS-ontvanger
[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 16-04-2005 00:31 . Reden: illegale software hints verwijderd, let er op ajb ]