Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LCD word niet aangestuurd

Pagina: 1
Acties:

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn 16x2 LCD met montagesetje binnengekregen van World Led en ik heb het natuurlijk gelijk in mekaar gesoldeerd.
Nadat ik erachter kwam dat ie helemaal niets deed, terwijl ie zonder pcaansturing toch wat zou moeten vertonen, heb ik het dingetje opnieuw nagemeten en wat punten nagesoldeerd.

Vervolgens van Driver Linx de I/O drivers gedownt, en vervolgens Smartie op de pc neergezet.
Smartie heb ik vervolgens zoals hier te zien ingesteld: Parallel en 2x16. (andere instellingen zoals poortnummer, en displaygrootte ook al geprobeerd)

De lcd is nu dus aan mijn printerpoort aangesloten, en geeft dus het onderstaande weer:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/10887BS06K3DT.jpg
alleen de bovenste balk dus

Nu heb ik al ergens gelezen dat dat niet betekent dat de LCD kapot is, maar dat deze enkel niet wordt aangestuurd door de pc en daarom alleen zijn bovenste balk weergeeft.
Maar wat moet ik nu verder doen, volgens de handleiding zou ie het nu moeten doen... 8)7

Het is blijkbaar nogal onduidelijk, maar ik heb dus een HD4478-LCD met 100%werkende voorge-etste printplaatje die bij andere mensen wel werkt.
>Ik wacht nu op een antwoord van Led-Maniak ofdat mijn kabel wel goed in elkaar zit.
Zoniet, dan zal ik vanavond alles uit elkaar halen, en alles opnieuw solderen.
>Kabel blijkt oke, dus zal ik hem zo snel mogelijk opnieuw solderen. Thx voor alle support _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Neok_ op 17-04-2005 21:42 ]

Verwijderd

Begin bij het begin, check, recheck en recheck je wiring nog een keer en let ook vooral op de grouding van pins 16(gokje)-25 van je lpt connector...

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:32:
grouding van pins 16(gokje)-25 van je lpt connector...
dus ofdat pin 16 contact heeft met pin 25 van de lptconnector?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb je de LTP poort goed ingesteld in de BIOS (EPP ofzow geloof ik)
Volgens mij betekent deze rij blokjes dat de LCD aan het initialiseren is.

[ Voor 37% gewijzigd door Kawaii op 15-04-2005 23:51 ]

• Neok_
  • Niet online
Kawaii schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:50:
Heb je de LTP poort goed ingesteld in de BIOS (EPP ofzow geloof ik)
Volgens mij betekent deze rij blokjes dat de LCD aan het initialiseren is.
Net ff gekeken, hij stond op EPP+ECP, heb hem nu op EPP gezet.
Ik kan dan ook weer kiezen; voor mijn printerpoort instellingen kan ik kiezen uit:

SPP
EPP->1.7/1.9
ECP
ECP+EPP
Normal

Dma (extra instelling)

Maar hij werkt dus nog steeds niet :(

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Krijg je geen foutmelding van de Linx drivers? Ik heb exact hetzelfde LCD scherm en dat beeld dat jij krijgt is het "testbeeld" van het LCD scherm, hij werkt dus in ieder geval wel maar wordt inderdaad niet aangestuurd.

Eventjes alle software nakijken en alles doormeten of je nergens verkeerd gesoldeer hebt dus. Kijk ook even in je BIOS op welke mode je parallelle poort staat.

• Neok_
  • Niet online
amour021 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:04:
Krijg je geen foutmelding van de Linx drivers?
De Linxdrivers zijn de I/O drivers he? (geen error, laden wel bij opstarten anders zou Smartie error geven)
Eventjes alle software nakijken en alles doormeten of je nergens verkeerd gesoldeer hebt dus.
Ik heb die I/O drivers 2x geinstalleerd, en Smartie 5.1 zou het gewoon moeten doen. (verder nog geprobeerd met LCDinf)
Doormeten had ik dus al gedaan>alles goed, en ik heb alles nog een keer nagesoldeerd (geen kortsluiting)
Kijk ook even in je BIOS op welke mode je parallelle poort staat.
Ik kan dan ook weer kiezen; voor mijn printerpoort instellingen kan ik kiezen uit:

SPP
EPP->1.7/1.9
ECP->Dma instellingen
ECP+EPP
Normal

Ik heb nu beide EPP en ECP+EPP instellingen geprobeerd (op welke staat die van jou?)

Plaatje Smartie instellingen: *plaatje*
Welke parallelsettings heb jij?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Neok88 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:12:
De Linxdrivers zijn de I/O drivers he? (geen error, laden wel bij opstarten anders zou Smartie error geven)
Ja, die laten directe I/O access toe op NT OSes die dat normaal niet toelaten.

SPP
EPP->1.7/1.9
ECP->Dma instellingen
ECP+EPP
Normal

Ik heb nu beide EPP en ECP+EPP instellingen geprobeerd (op welke staat die van jou?)
Dat ga ik even nakijken in het BIOS. Bij mij deed het LCD het wel op alle instellingen maar ik heb hem ingesteld op de modus die ergens (weet niet meer waar) werd aanbevolen :)

Bij mij staat het dus op EPP 1.9
Plaatje Smartie instellingen: *plaatje*
Welke parallelsettings heb jij?
Ik gebruik LCD Smartie 5.3, misschien moet je eens de laatste versie downloaden. Alles is als volgt ingesteld:
*instellingen*
Ik zou vooral eens naar de driver boot delay kijken. Zet deze is op 3 ipv 0.

[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 16-04-2005 10:22 ]

Verwijderd

Wat je ziet op je Display is normaal!! het is een test van de Chip, als je het lcd aansluit zal hij de eerste regel hellemaal vullen met zwarte blokjes of met underscores...

Als je nu je display aansluit en smartie goed insteld, zal het display 'resetten' en de informatie laten zien welke jij heb ingesteld in smartie.... :)

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Blokjes ziet er normaal uit, ik zou zeggen check nogmaals je wiring. Overigens welke wiring scheme heb je gebruikt? http://lcdsmartie.sourceforge.net/circuits.htm

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
oke:

- blokjes betekent: init mode, dus je lcd is goed, en niet kapot. (je controller dus ook niet)
- Parallele poort mode moet op EPP of EPP+ECP staat, op EPP zou hij het sowieso moeten doen.

wanneer je zeker weet dat je driver goed geinstalleerd is (wat logisch is want dat is vrij simpel)
dan denk ik dat je toch je bedrading na moet kijken.

vergelijk die circuits eens. eventueel kan je die 2 van backlight in de eerste instantie weg laten, en kijken of hij het dan doet. Later kan je ze altijd nog aansluiten.

btw, nieuwere versies van smartie zijn uit he ;)

mijn opvolger heeft er wel grappige features bij gemaakt, en vrij veel kleine bugfixes gedaan
hij heeft NIETS met de driver gedaan, dus wanneer 5.1 het niet doet, dan doet 5.3 het ook niet
Neok88 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:33:
[...]

dus ofdat pin 16 contact heeft met pin 25 van de lptconnector?
ja en nee

pin 16 - 25 moeten ALLEMAAL geground zijn. dus niet alleen 25 (of 1 van de pinnen 16-25) zoals veel mensen denken.

[ Voor 24% gewijzigd door BasieP op 16-04-2005 10:48 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

bij mij doet hij idd hetzelfde als smartie nog niet is opgestart: hij toont de 1e en 3e regel in het wit (ik heb 20x4), als smartie opstart doet hij het gewoon. Een keer dacht ik dat ik een soldering had losgetrokken, maar het bleek gewoon dat de sub d connector een beetje los in de printerpoort zat, dus zoiets zou ook kunnen! Kwa instellingen kan je naar de printerport kijken (378 heb ik geloof ik) en een lagere refresh rate proberen.

Succes ermee ;)

edit: ik denk dat het inderdaad is wat basiep net zegt, voor een voorbeeld kan je bijv hier kijken: www.htvision.com/howto_lcd.asp

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 11:55 ]

Verwijderd

Ik heb zoiets ook gehad maar het programma gebruikte een ander schema dan ik gesoldeerd had. Dit kon ik toen oplossen door hem andere pins toe te wijzen.

Verwijderd

misschien overbodig, maar ik had dezelfde lpt poort bios mogelijkheden als jij en ik heb em op normal gezet, anders werkte ie niet (via k8t800 chipset)

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:32:
Begin bij het begin, check, recheck en recheck je wiring nog een keer en let ook vooral op de grouding van pins 16(gokje)-25 van je lpt connector...
BasieP schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:44:

...

pin 16 - 25 moeten ALLEMAAL geground zijn. dus niet alleen 25 (of 1 van de pinnen 16-25) zoals veel mensen denken.
Ik meen dat alleen de pinnen 18-25 GND zijn. 16 en 17 volgens mij niet...

[edit]
Volgens google is dat ook zo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Atmoz op 16-04-2005 14:11 ]

• BasieP
atmoz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:10:
[...]

[...]

Ik meen dat alleen de pinnen 18-25 GND zijn. 16 en 17 volgens mij niet...

[edit]
Volgens google is dat ook zo ;)
zou goed kunnen, was beetje uit me hoofd (en van yarvieh af) heb het niet nagekeken (check smartie circuits page)
iig moeten ze allemaal aarde zijn
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:54:
edit: ik denk dat het inderdaad is wat basiep net zegt, voor een voorbeeld kan je bijv hier kijken: www.htvision.com/howto_lcd.asp
mm howto ziet er leuk uit, maar ik zie geen plaatjes, anders misschien iets voor een faq :)

[ Voor 33% gewijzigd door BasieP op 16-04-2005 14:59 ]

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

BasieP schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:55:
[...]

zou goed kunnen, was beetje uit me hoofd (en van yarvieh af) heb het niet nagekeken (check smartie circuits page)
iig moeten ze allemaal aarde zijn
Ik snap :>

Zei het meer voor de TS. Die moet natuurlijk geen draadje naar pin16 leggen om zo een aarde te verkrijgen ;)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
De LCD is helemaal in orde. Deze kit die gebruikt is, is al door veel mensen gebruikt dus daar zal het niet aan liggen.

Wat wel een probleem kan veroorzaken is hoe de kabel in elkaar is gezet. Als deze verkeerdom in elkaar zit dan zal de data naar andere pinnen worden verzonden.

Je LCD zal er niet stuk van gaan. Werken zal hij ook niet.

Zou je een foto kunnen maken van beide uiteinden van de kabel en dat je de kleuren goed kan zien. Dan kan ik hier voor je controleren of we misschien een connector verkeerdom hebben geplaatst.

Pin 18-25 solderen is niet voor alle computers nodig. Voor oudere types wel dus dit wordt standaard op de printplaat gedaan.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:23:
*blaat*
Als je nu je display aansluit en smartie goed insteld, zal het display 'resetten' en de informatie laten zien welke jij heb ingesteld in smartie.... :)
dat doet het nu dus niet ;)
coorz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:35:
Blokjes ziet er normaal uit, ik zou zeggen check nogmaals je wiring. Overigens welke wiring scheme heb je gebruikt? link
Ik heb geen speciaal schema gebruikt, maar bij mijn display had ik een kit meebesteld die de benodigde dingen, printplaatje, connectors, electroonderdelen bevat inclusief een makkelijke how-to. Zoals Led-Maniak al zei, dat heeft al bij tig mensen gewerkt dus een fout in het schema is het niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:49:
misschien overbodig, maar ik had dezelfde lpt poort bios mogelijkheden als jij en ik heb em op normal gezet, anders werkte ie niet (via k8t800 chipset)
Ik heb een nForce2 chipset, en ben vandaag nog bij iemand anders wezen testen, en bij hem deed ie het ook niet (drivers geinstalled en bios ingesteld).
LED-Maniak schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:09:
De LCD is helemaal in orde. Deze kit die gebruikt is, is al door veel mensen gebruikt dus daar zal het niet aan liggen.

Wat wel een probleem kan veroorzaken is hoe de kabel in elkaar is gezet. Als deze verkeerdom in elkaar zit dan zal de data naar andere pinnen worden verzonden.

Je LCD zal er niet stuk van gaan. Werken zal hij ook niet.

Zou je een foto kunnen maken van beide uiteinden van de kabel en dat je de kleuren goed kan zien. Dan kan ik hier voor je controleren of we misschien een connector verkeerdom hebben geplaatst.
m'kay:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/108870Z8eizMU.jpg

Als dit ook klopt dan zal ik vanavond dat ding helemaal uit elkaar solderen, en opnieuw in elkaar solderen.
Heb vandaag nog meer met de multimeter lopen klooien, maar nix kunnen vinden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Neok_ op 16-04-2005 19:48 ]

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik heb hier een diagram over hoe een standaard display met een HD44780 controller aangesloten moet worden(Bij mij werkt hij in elkgeval en ik heb meerdere LCD's):

Afbeeldingslocatie: http://lcdsmartie.sourceforge.net/lcd44780.gif

Het plaatje bij post 1 is wat een HD44780 controller standaard geeft als ie nog niet geinitialiseerd is. Het is wel een HD44780(compatible) controller die op dat scherm zit?

+edit+

Ah ik lees net dat dit een kit is wat je hebt gekocht, kan je er misschien erachter komen hoe hun het scherm aan hebben gesloten (Een tekening ofzo)

En anders kan je ook proberen om het scherm direct aan te sturen zoals op het plaatje hierboven, maar dan heb je de pinout van je schermpje nodig.

+edit2+ een vraagje wat me zo te binnen schoot, heb je het schermpje al op een andere computer geprobeerd?

[ Voor 43% gewijzigd door Vuikie op 16-04-2005 20:08 ]

• Neok_
  • Niet online
Vuikie schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:54:
Ik heb hier een diagram over hoe een standaard display met een HD44780 controller aangesloten moet worden(Bij mij werkt hij in elkgeval en ik heb meerdere LCD's):

[afbeelding]

Het plaatje bij post 1 is wat een HD44780 controller standaard geeft als ie nog niet geinitialiseerd is. Het is wel een HD44780(compatible) controller die op dat scherm zit?
Het is blijkbaar nogal onduidelijk, maar ik heb dus een HD4478-LCD met 100%werkende voorge-etste printplaatje die bij andere mensen wel werkt
+edit2+ een vraagje wat me zo te binnen schoot, heb je het schermpje al op een andere computer geprobeerd?
Als je het topic leest, dan lees je van yes ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Neok_ op 16-04-2005 20:11 ]

• BasieP
Neok88 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:10:
[...]

Het is blijkbaar nogal onduidelijk, maar ik heb dus een HD4478-LCD met 100%werkende voorge-etste printplaatje die bij andere mensen wel werkt

[...]

Als je het topic leest, dan lees je van yes ;)
oke in jouw geval kan je het volgende doen:
- test AL je zooi op andere pc (Dus printplaat + lcd)
als dat niet werkt:
- test het los (Dus alleen printplaat met andere lcd, of andersom)
- test je LCD met andere bedrading (dus doei voorge-etst printplaatje)
als het wel werkt ligt het aan je pc (dus dan is het printer poort of settings/driver)

verder kunnen wij je ook niet helpen, als jij beweerd dat je printplaat en je lcd kant en klaar geleverd zijn en je de drivers goed heb dan houd het gewoon op.

maar logisch is, dat wanneer er iets niet werkt, er iets kapot of niet goed is.

dan ZAL er dus iets veranderd moeten worden, ik zou zeggen
trial and error en veel tijd

succes

• Neok_
  • Niet online
BasieP schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:31:
[...]

oke in jouw geval kan je het volgende doen:
- test AL je zooi op andere pc (Dus printplaat + lcd)
Gedaan>geen resultaat
als dat niet werkt:
- test het los (Dus alleen printplaat met andere lcd, of andersom)
- test je LCD met andere bedrading (dus doei voorge-etst printplaatje)
Heb geen andere LCD :(
Andere bedrading is misschien een plan B jah..
als het wel werkt ligt het aan je pc (dus dan is het printer poort of settings/driver)
Niet dus, getest op andere pc dus
verder kunnen wij je ook niet helpen, als jij beweerd dat je printplaat en je lcd kant en klaar geleverd zijn en je de drivers goed heb dan houd het gewoon op.
klopt, ik w8 alleen nog op antwoord over de bekabeling, klopt die ga ik opnieuw alles solderen, doet ie het dan nog neit dat stuur ik die rommel terug :(

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30
klopt, ik w8 alleen nog op antwoord over de bekabeling, klopt die ga ik opnieuw alles solderen, doet ie het dan nog neit dat stuur ik die rommel terug :(
Dit lijkt mij de beste oplossing, jouw'n produkt doet het niet dus terug sturen die hap. Maar dat is mijn mening.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 11:16

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waarom begin je niet weer vanaf stap 1?

Dus alles los. En vervolgens stap voor stap de boel weer solderen, op een andere kabel om die uit te sluiten en van te voren doormeten of alles goed zit en signaal geeft. Pinnen die op ground moeten allemaal grounden en dan testen maar.
Anders idd gewoon terugsturen want anders is het zonde natuurlijk.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Neok_
  • Niet online
cybersteef schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:52:
Waarom begin je niet weer vanaf stap 1?
Wil ik ook gaan doen, maar pas zodra ik weet dat het niet die kabel is die kadoek is..

• LED-Maniak
Ik heb hier ook even een LCD gesoldeerd met hetzelfde kitje en dezelfde kabel configuratie en alles werkte in 1 keer.

Mogelijk zit er dus een onderdeeltje verkeerd om of je LPT poort wil het niet.
Zou je het eens op een andere computer kunnen proberen en indien mogelijk een foto van de componentzijde.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Neok_
  • Niet online
LED-Maniak schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:02:
Ik heb hier ook even een LCD gesoldeerd met hetzelfde kitje en dezelfde kabel configuratie en alles werkte in 1 keer.
Oke, ik weet genoeg, ik zal m uit elkaar solderen en weer in elkaar solderen.
Zou je het eens op een andere computer kunnen proberen en indien mogelijk een foto van de componentzijde.
Ik heb het dus al geprobeerd op een andere pc en dat werkte ook niet (juiste biosinstellingen/drivers).
Waarschijnlijk dat ik vanavond tijd heb om het opnieuw te solderen.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Anders hang je even een multimeter aan je lcd`tje :/ Als je ziet dat de datalijnen verkeerd doorverbonden zijn, weet je waar het probleem ligt.

Ik denk dat OF je datalijnen op 0...3 zitten (dit is toch allemaal 4 bits? foto`s doen het niet), of dat je RS lijn of euhm, hoe heet die andere los ligt.

Dat je die rij blokjes te zien krijgt betekend niet dat de hardware OK is, maar dat het lcd moduletje zelf werkt. Dus voeding krijgt ie iig ;)

Electronics development

Verwijderd

idd, dat zou ik doen: helemaal overnieuw solderen, eerst zorgen dat nergens overmatig soldeertin zit en dan ff goed geconcentreerd alles vastsoldeert. Ik denk dat je gewoon ergens een foutje hebt gemaakt (no offence natuurlijk ;) )

@BasieP volgens mij staat ie al in de faq, maar ik zie nu ook dat de plaatjes niet laden.. vreemd.
Wil ik ook gaan doen, maar pas zodra ik weet dat het niet die kabel is die kadoek is..
zo'n 16aderige kabel kost niks, dan zou ik meteen zo'n kabeltje kopen en opnieuw solderen. of desnoods een oude floppy kabel ofzo gebruiken als je dat zonde vindt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:47 ]

• LED-Maniak
Hij kan natuurlijk ook de LCD terug sturen als het hem niet meer lukt, er zit nog volledige garantie op dat hij gewoon moet werken.

Verwijderd

mjah, maar niet als hij er aan heeft zitten solderen denk ik ;)

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:27:
mjah, maar niet als hij er aan heeft zitten solderen denk ik ;)
Jawel hoor, het is immers een zelfbouw kit.
Wij zien snel genoeg of de LCD is mishandeld door solderen of dat het een andere reden heeft.

• Neok_
  • Niet online
Het schermpje is niet een gesmolten plastik hoopje hoor :P
Ben nog niet aan solderen toegekomen, maar ik denk dat ik nu ff wat ga klooien..

• Neok_
  • Niet online
Vandaag heb ik het ding opnieuw in elkaar gesoldeerd, doorgemeten en alle instellingen getest maar het wil niet werken :(
Ik zal met de leverancier contact opnemen en de zooi naar hem opsturen...

• LED-Maniak
Neok88 schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:38:
Vandaag heb ik het ding opnieuw in elkaar gesoldeerd, doorgemeten en alle instellingen getest maar het wil niet werken :(
Ik zal met de leverancier contact opnemen en de zooi naar hem opsturen...
De LCD is binnen, gerepareerd en weer retour :)

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
LED-Maniak schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:29:
[...]

De LCD is binnen, gerepareerd en weer retour :)
Wat was er kapot of gewoon een nieuwe

[www.ganzz.nl]

• LED-Maniak
Ganzz schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:45:
[...]

Wat was er kapot of gewoon een nieuwe
Het soldeer dat gebruikt is is erg slecht doorgevloeid. Dat hebben we dus opnieuw gesoldeerd en er bleek toch een kabelbreuk te zijn dus een nieuwe kabel.

Verwijderd

tja dan is alles snel opgelost...... :)

• Neok_
  • Niet online
Ik lees het nu zelf pas, en ik moet bevestigen wat ik al eerder gehoord heb: absolute TOP service.
Niet moeilijk doen, niet met extra kosten op de proppen komen en altijd snel gereageerd en afgehandeld.
_/-\o_ World-Led _/-\o_ LED-Maniak _/-\o_

Nog even een laatste update, ik heb vandaag de LCD terug gestuurd gekregen en hij werkt heel mooi :)

[ Voor 23% gewijzigd door Neok_ op 02-05-2005 22:16 ]

Pagina: 1