Toon posts:

[gta vice city]Unhandled Exception

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg telkens wanneer ik een paar minuten Vice City aan het spelen ben de volgende error:
unhandled exception:
unhandled exception: c0000005
at adress: 00645e4c
Ik heb gezocht op Google en op G.O.T. en ik heb al meerdere keren geuninstalld, en al geprobeerd met zowel Originele versie als met gedownloade versie, maar telkens blijft de unhandled exception error terugkomen.. inmiddels heb ik ook al Windows XP opnieuw geinstalleerd, heeft ook geen effect gehad..

ik heb behalve de Vice-city-in-het-Nederlands-mod geen mods geinstalleerd.. ik denk ook niet dat het daaraan kan liggen omdat hij ook al vastliep voor het installeren van die mod ..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die het weet????
dit is toch een vaak voorkomend probleem ??

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 21:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand ???
Nou ja, laat ook maar, ik ga het ergens anders vragen.. Sorry voor het openen van dit topic, hij kan weer dicht .. (svp)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 21:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:39:
Is er echt niemand ???
Nou ja, laat ook maar, ik ga het ergens anders vragen.. Sorry voor het openen van dit topic, hij kan weer dicht .. (svp)
Ik heb dit probleem ook onder zowel Windows 2000 als Windows XP. Daarom heb ik maar Windows 98 geinstalleerd. Maar dat is natuurlijk niet zo'n fijne oplossing. Ik ben ook wel benieuwd naar een oplossing zodat ik gewoon onder W2K Vice City kan spelen. Misschien dat er toch nog mensen zijn die een oplossing weten?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmmm.
test je geheugen + harde schijf eens. Dat doe je met memtest86 en een tool van je hd fabrikant.

Daarnaast moet je even proberen je videokaart te updaten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

outerspace schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:34:
Hmmm.
test je geheugen + harde schijf eens. Dat doe je met memtest86 en een tool van je hd fabrikant.

Daarnaast moet je even proberen je videokaart te updaten.
Sorry maar helaas, geheugen en hard disk zijn in top conditie. Tevens draai ik de laatste Catalist drivers.

Mijn huisgenoot heeft hem nu weer aan de gang gekregen op de laatste versie van WinXP-64. Volgens mij moet het probleem ergens in Windows liggen (Win2k en XP dan aangezien Win98 wel werkt bij mij). Ik ga zo maar eens de boel updaten en hopen dat het probleem daarmee opgelost wordt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 10:53 ]

Verwijderd

Ik heb nu alle updates van Win2k gedaan. Maar nog steeds de unhandled exception als ik van resolutie probeer te wisselen. Bijzonder irritant dus want standaard is dit 640x480x16 :(

Zijn er echt geen mensen die hier wat voor weten?

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Als het onder win98 wel werkt, misschien helpt het dan om 'm in compatibiliteitsmodus te draaien? Eventueel ook installeren in CBL-modus.

Great minds think alike!

Verwijderd

Verbal Kint schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:27:
Als het onder win98 wel werkt, misschien helpt het dan om 'm in compatibiliteitsmodus te draaien? Eventueel ook installeren in CBL-modus.
Oh ja, dat was ik nog vergeten te vermelden. Dat had ik ook al geprobeerd. Zonder succes helaas :(
Mijn huisgenoot moet hem overigens ook draaien met compatibiliteits modus waar het dus wel werkt met de laatste versie van WinXP-64

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 12:22 ]

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 11:21
Ik heb GTA:Vice City ook weet ik veel hoevaak onder windows 2000 en xp draaiend gekregen.. dus het probleem lijkt me dan toch in jullie pc te zitten? (no offense)..

Verwijderd

ajt schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:28:
Ik heb GTA:Vice City ook weet ik veel hoevaak onder windows 2000 en xp draaiend gekregen.. dus het probleem lijkt me dan toch in jullie pc te zitten? (no offense)..
No offence taken hoor. Kan je mij misschien vertellen welke versies van DirectX en de servicepack je draait, of je regelmatig update en wat voor proc/videokaart je hebt?

Ik kan me trouwens wel herrineren dat ik hem wel werkend heb gehad onder 2000. Maar dat is er plotseling mee op gehouden na SP4 of DirectX 9c denk ik. Of misschien wel in combinatie met mijn videokaart drivers :-S

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
Volgens mij heeft dit topic weinig nut. omdat de ts al aangegeven heeft het probleem ergens anders op te lossen. dus we zullen nooit weten wat het nu was.

wel zonde eigenlijk.. maar goed

Verwijderd

Installeer je ook het Vice City Radio Station of-zo-iets-dingetje :D mee tijdens de installatie?

Want daar ging het bij mij iedere keer mis.

Ik heb dat ding niet meer aangevinkt en nu draai ik em prima onder XP.

Misschien dat dat helpt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:18:
Installeer je ook het Vice City Radio Station of-zo-iets-dingetje :D mee tijdens de installatie?

Want daar ging het bij mij iedere keer mis.

Ik heb dat ding niet meer aangevinkt en nu draai ik em prima onder XP.

Misschien dat dat helpt?
Ik heb het net geprobeerd, helaas ook weer zonder resultaat :'(

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 11:21
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:56:
[...]

No offence taken hoor. Kan je mij misschien vertellen welke versies van DirectX en de servicepack je draait, of je regelmatig update en wat voor proc/videokaart je hebt?

Ik kan me trouwens wel herrineren dat ik hem wel werkend heb gehad onder 2000. Maar dat is er plotseling mee op gehouden na SP4 of DirectX 9c denk ik. Of misschien wel in combinatie met mijn videokaart drivers :-S
Toen ik het nog speelde had ik Win2k, met SP4 (was ook compatible met SP3 (en SP2?)).
Videokaart is een GeF4 Ti4200, de 64MB versie. Ik geloof dat ik altijd wel up-to-date was met de DirectX, laatste DX versie was 9.0b of c.

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11 16:19

LordofWhatever

Uuhhh....?

probeer eens wat oudere videokaart drivers te installeren, dit zou het probleem kunnen zijn.
je krijgt de fout namelijk bij het wisselen van de resolutie.
ik heb zelf vaak deze error gehad maar dat was omdat ik zo'n beetje elke auto
in het spel vervangen had... :+

[ Voor 4% gewijzigd door LordofWhatever op 20-04-2005 21:09 ]

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Verwijderd

Sorry hoor, maar als je zo'n gedetaileerde error hebt is het toch simpel om erachter te komen wat het inhoud of hoe je het op kan lossen?

Zie:

http://www.google.nl/sear...0000005&btnG=Zoeken&meta=

Verwijderd

Topicstarter
Rexcore schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:10:
Volgens mij heeft dit topic weinig nut. omdat de ts al aangegeven heeft het probleem ergens anders op te lossen. dus we zullen nooit weten wat het nu was.

wel zonde eigenlijk.. maar goed
Ik ben er al weer.. Ik ben blij dat er nu ineens veel reacties zijn, dus ik ben nog steeds benieuwd wat het nu is ..

@Posty: ik heb die search ook al gedaan, maar op die andere forums weten ze het allemaal ook niet ..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 19:33 ]

Pagina: 1