Toon posts:

Kan deze grap nog?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=1282893

Uiteraard de grofmodus. Persoonlijk vind ik hem te ver gaan, vooral dankzij het verkleinwoord 'negertje'. Of moet dit gewoon kunnen op de FP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Lastig geval. Ik zag 'm vanmiddag staan en heb besloten niet in te grijpen; ik meen dat de formulering dusdanig gechargeerd is - juist dankzij het dubbelop denigrerende 'negertje' - dat 'ie niet serieus bedoeld kan zijn. Daar komt bovenop dat hij begint met een net relativerend betoog, en dat de betere cynicus sowieso gehakt kan maken van het besproken spel: lekker in je luie stoel doen alsof je hongerige mensen voedt. Ga dan naar www.thehungersite.com of zo :) Dat het spel een doelgroep van 8- tot 13-jarigen kent versterkt het begrip voor de distantie die de gemiddelde lezer onzes bij dit artikel heeft alleen nog maar meer, kortom: ik vind 'm niet fraai, maar hoewel ik doorgaans zeer lange tenen mbt racisme heb, kan ik hier niet boos over worden.

Uiteraard hoop ik op goeie tegenargumenten :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Wmb gaat 'ie de fatsoensnormen voorbij, dergelijke denigrerende opmerkingen die je in een popie bui in de kroeg uitkraamt horen niet op de FP thuis.

* botoo gaat een edit doen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀