Hoi,
Pas nieuw hier, maar volg de frontpage al enkele jaren trouw
Reden dat ik post is dat ik eind deze maand een nieuw systeem wou samenstellen.
Ik zit al ruime tijd te speculeren en heb onderhand al een systeem uitgestippeld.
Ik doe aan "vrij intensief" webdesign, dus gaande van het tekenen van een lay-out tot het aansturen van databases. Ook overige content creation zoals affiches, promoties, fotobewerking en albumhoezen vallen wel eens in mijn handen. Naast dit ben ik ook erg veel met audio bezig, en dan in de zin van grote WAVE-files en krachtige sequencers met een hoop VST-synthesizers etc. Dit alles naast het feit dat ik voor school veel programmeerwerk heb zou me naar eigen wens best een krachtig systeem opleveren
Ik gedacht aan volgende setup:
Behuizing: Thermaltake Tsunami VA3000SNA
Moederbord: MSI K8N Neo2 Platinum
Processor: AMD Athlon 64 3500+ Winchester
RAM: Corsair 1024MB TWINX1024-3200XL (400Mhz, CL2, 1GB)
Voeding: Antec True550
DVD-schrijver: NEC ND-3520 Silver
Diskettestation: Sony FDD 1,44 MB Black
Primaire HD: Western Digital Raptor WD740GD
Secundaire HD: Maxtor DiamondMax 10 (200 GB, 7200, SATA, 8MB)
Videokaart: XFX GeForce 6600 GT (PVT43AND)
Monitors: Samsung Syncmaster 710T (2 maal)
USB Upgrade: Adaptec AUA-5100 USB 2.0
Nu wou ik eens vragen of bovenstaand systeem niets ontbeekt? Sinds het de eerste keer is dat ik zelf een systeem in elkaar zet. Mis ik niets wat wel eens gemist kan worden de eerste keer?
Alvast bedankt!
Pas nieuw hier, maar volg de frontpage al enkele jaren trouw
Reden dat ik post is dat ik eind deze maand een nieuw systeem wou samenstellen.
Ik zit al ruime tijd te speculeren en heb onderhand al een systeem uitgestippeld.
Ik doe aan "vrij intensief" webdesign, dus gaande van het tekenen van een lay-out tot het aansturen van databases. Ook overige content creation zoals affiches, promoties, fotobewerking en albumhoezen vallen wel eens in mijn handen. Naast dit ben ik ook erg veel met audio bezig, en dan in de zin van grote WAVE-files en krachtige sequencers met een hoop VST-synthesizers etc. Dit alles naast het feit dat ik voor school veel programmeerwerk heb zou me naar eigen wens best een krachtig systeem opleveren
Ik gedacht aan volgende setup:
Behuizing: Thermaltake Tsunami VA3000SNA
Moederbord: MSI K8N Neo2 Platinum
Processor: AMD Athlon 64 3500+ Winchester
RAM: Corsair 1024MB TWINX1024-3200XL (400Mhz, CL2, 1GB)
Voeding: Antec True550
DVD-schrijver: NEC ND-3520 Silver
Diskettestation: Sony FDD 1,44 MB Black
Primaire HD: Western Digital Raptor WD740GD
Secundaire HD: Maxtor DiamondMax 10 (200 GB, 7200, SATA, 8MB)
Videokaart: XFX GeForce 6600 GT (PVT43AND)
Monitors: Samsung Syncmaster 710T (2 maal)
USB Upgrade: Adaptec AUA-5100 USB 2.0
Nu wou ik eens vragen of bovenstaand systeem niets ontbeekt? Sinds het de eerste keer is dat ik zelf een systeem in elkaar zet. Mis ik niets wat wel eens gemist kan worden de eerste keer?
Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 20:38 ]