Creative vs Terratec

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18185

Topicstarter
Ben op dit moment in het bezit van een
Creative Sound Blaster Live (eerste versie) en een Terratec X-Fire 1024. Welke is nou het beste om te gebruiken voor de games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 20:15

Jag

Goeie topic hoor, maar aub niet in capitals posten.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Uhhmmm....hebben mensen nog tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10704

nou, daar kan ik kort over wezen,
de Terratec heeft ten eerste voor games natuurlijk A3D ondersteuning en AEX.
de Soundblaster alleen AEX.
A3d is voor spellen veel cooler, dan AEX.
en dan nog de geluids kwaliteit:
De Terratec klinkt zowieso beter dan de Live!
tenminste in mijn PC; ik heb een Terratec EWS-64 XL, en voor de games een Live!
had ik dit achteraf geweten (van die A3d) had ik ook een Xfire gekocht!!

oh ja, check deze site nog even:
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=83

ASUS P3V4X PIII733@770,256 Mb PC133,34Gb 7200 rpm Hdspace, Creative Geforce 256DDR,5100 3DMarks,Com21 Cablemodem,Iiyama 19" diamontron,Terratec EWS64XL,SB-live 1024,Miro PCTVPro,Miro DC30,Nec DVD rom,PXW12/10/32,Realmagic Hollywood+,Deskjet 970, en nog veel meer leuke shit!!!
--------------------------------------------
beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een SoundSystem DMX gehad, prima geluid, leuke A3D, maar driver support?????!!!! No way! Ik heb geen idee waarom, maar de digital-in en out werkte niet (optische link), ik vragen bij support, mocht hem terug sturen (dochterkaartje alleen). Ik kreeg er een terug en toen deed de digital out het, maar de digital in nog steeds niet. Als ik op record drukte kreeg ik de fout dat digitaal opnemen nog niet door de driver werd ondersteund. Ook Computer Totaal kreeg het niet aan de praat en klaagde erover. Na bijna een jaar was er nog geen nieuwe driver, ondanks aandringen van mij konden ze me niet zeggen wanneer hij zou komen. Toen heb ik hem geruild tegen een SB Live! Platinum, heb er geen spijt van, hoewel ik wel de A3D mis. Misschien dat ik ooit nog eens overstap naar een kaart die beiden ondersteunt...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10704

yo, Grrrrene

is je systeem ook beter gaan presteren (fp/s) nu je die SBlive hebt?
ik zit namelijk over de aanschaf van die DMX na te denken (zonder digital I/O, de 1024) maar ik vond de hardwareversnelling van de SBlive nl. heel goed!!

ASUS P3V4X PIII733@770,256 Mb PC133,34Gb 7200 rpm Hdspace, Creative Geforce 256DDR,5100 3DMarks,Com21 Cablemodem,Iiyama 19" diamontron,Terratec EWS64XL,SB-live 1024,Miro PCTVPro,Miro DC30,Nec DVD rom,PXW12/10/32,Realmagic Hollywood+,Deskjet 970, en nog veel meer leuke shit!!!
--------------------------------------------
beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!! ;)
Pagina: 1