Toon posts:

school en werk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hendig kut als je pas op 2 havo zit,, kan ik me geen Geforce 2 permiteren , en om de 3 maanden effe m'n pc upgraden. (werk is wel handig) dit moes er effe uit sorry

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

SO?

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* TimMer zegt: Slotje...

Verwijderd

Post dan niets en het intereseert me heeeeeeeellllllmmmmmmaaaaaaallllll niets >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

• TB

TB

pompiedom

RTFF :( :(

Dit is al het tweede onzinnige topic in dit forum. :(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39
maak je niet druk man

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

:?, denk je dat ik dat makkelijk kan ofzo, heb m'n hele leven moeten sparen voor mijn computer, heb niks kado gekregen, en wat dacht je van een bijbaantje!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 23:35 schreef TimMer het volgende:
* TimMer zegt: Slotje...
Wil je aardbeiensmaak Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/3.gif of bananensmaak Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif ? :P

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Over gefrustreerde pubers gesproken... >:) Maar inderdaad, zeur niet zo. Ga lekker werken en zorg ervoor dat je wel dingen kan kopen, want dat heb ik ook altijd moeten doen en dat geldt voor de meeste tweakers neem ik aan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TB

TB

pompiedom

Ik zit ook nog op school, maar mijn pa ('s werk) betaalt alle computer-spul :9

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 januari 2001 10:02 schreef TB het volgende:
Ik zit ook nog op school, maar mijn pa ('s werk) betaalt alle computer-spul :9
En die scooter heb je zeker ook van je pappie gekregen? |:( No offense ofzo hoor :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Ik heb ook altijd moeten werken om me pc op te kunnen graden. Mijn vader heeft in het begin de 1e gekocht en vanaf daar is het balletje gaan rollen.
Ben ondertussen al met me 4e pc bezig die alweer 2jaar draait. Gewoon een baantje zoeken dus!

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
En als je dan toch een tweaker bent, zoek dan een baantje in de plaatselijke computershop. Dan krijg je je GTS ook weer wat goedkoper mee :)

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
zoals jou zijn er hier duizenden. en die lukt het ook. ik ook. ik sluit me bij de anderen aan WERKEN

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op woensdag 10 januari 2001 13:36 schreef Glimi_ie het volgende:
En als je dan toch een tweaker bent, zoek dan een baantje in de plaatselijke computershop. Dan krijg je je GTS ook weer wat goedkoper mee :)
Heb ik ook gedaan (ik werk er nog steeds) en het bevalt me zeer goed. (je doet er zeer veel ervaring mee op)

Pak je rust!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12
Op dinsdag 09 januari 2001 23:29 schreef Coolerr het volgende:
Hendig kut als je pas op 2 havo zit,, kan ik me geen Geforce 2 permiteren , en om de 3 maanden effe m'n pc upgraden. (werk is wel handig) dit moes er effe uit sorry
Ten eerst zeg niks als je niks te zeggen hebt

Ten 2e, als je ff nadenkt....er bestaat zoiets als werk, denk dat je te lui bent (althans ik heb 2 jaar kranten lopen sjouwen voor een mooi snel P166 systeem en een half jaar later een V1 4MB erbij gekocht van die krantenwijk), werk genoeg te krijgen, dus zoek en upgrade!

Flickr | Lego collectie

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op woensdag 10 januari 2001 13:42 schreef den the man het volgende:

[..]
Heb ik ook gedaan (ik werk er nog steeds) en het bevalt me zeer goed. (je doet er zeer veel ervaring mee op)
Tja behalve als het de vobis is (de enigste computerboer hier) en je als 18 jarige zaterdagwerker geen fuck :( verdient en ook nog een van de gene bent die het meeste over peecee's kan vertellen......Dan ben je het snel zat >:)

Verwijderd

Iedereen heeft vroeger op school gezeten.... en nu heb jij pech dat dat nu jou beurt is en ik wel iedere 2/3 maanden m'n pc's kan upgraden. 8-)

• Speedy
  • Laatst online: 17:12
nou als je 18 bent en geen fuck verdient en toch werkt doe je iets gigantisch fout lijkt me toch :+

Flickr | Lego collectie

• stiena
  • Laatst online: 14-08 09:03
:r

zit in mavo 3 en heb met min eigen centen dit nieuwe systeem gekocht (zit onder) zonder bijdragen van mijn pappie

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Op woensdag 10 januari 2001 00:38 schreef Decs het volgende:

[..]
Wil je aardbeiensmaak [afbeelding] of bananensmaak [afbeelding] ? :P
WAAJHAHA ROFLMAOPIMP :D:D:D

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 18:14 schreef stiena het volgende:
:r

zit in mavo 3 en heb met min eigen centen dit nieuwe systeem gekocht (zit onder) zonder bijdragen van mijn pappie
MENSEN MENSEN MENSEN het is niet min het is niet men het is niet mun het is m'n, JA?!?! heb je dat?

sorry maar off-topic in zo'n topic mag wel toch?

Verwijderd

Ik zit nu in 5 vwo en moet ook zelf werken voor mijn pc... Ik verdien nu zo'n 400 piek per maand dus dat wil wel :9

• stiena
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op woensdag 10 januari 2001 19:23 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]
MENSEN MENSEN MENSEN het is niet min het is niet men het is niet mun het is m'n, JA?!?! heb je dat?

sorry maar off-topic in zo'n topic mag wel toch?
Bij ons is "min" dialect, zo praten wij nou een maal hier :9

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 januari 2001 19:23 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]
Ja joh? ;)

Pagina: 1