Toon posts:

Mail van Kerio naar Exchange verhuizen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Wij zijn overgestapt van kerio naar exchange. Dit omdat we in het hele systeem wilde dat alles bij elkaar aansloot, dus vandaar.
Nu zit ik met een volgend probleem, weet iemand hoe ik de mail overzet van een kerio systeem naar de exchange database?
Ik heb geprobeert op het internet een antwoord te vinden. En ik wil niet gaan klooien met de database van exchange, aangezien ik bang ben dan meer te verpesten dan te verbeteren.
P.s. kerio slaat zijn mailtjes gewoon op in het eml-extensie

P.s. ik kan blijkbaar geen pijktjes tiepmiepen, dus als een liev modje dat wel kan, graag :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:02 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lekkere leesbare openingspost :P

Maargoed, waarom importeer je die mail niet gewoon in Outlook? Daarmee komt 'ie dan vanzelf in Exchange terecht (mits je importeert naar de juiste account natuurlijk).
Overigens begrijp ik niet helemaal waarom Kerio die mail nog zou hebben? Heb je IMAP gebruikt ofzo? Want anders staat die mail toch al lang in een .PST of in een .DBX op je clients? Of is Kerio zo veranderd sinds ik het voor het laatst heb aangeraakt (was meer WinRoute)?

En idd, wat dit in PNS doet :?

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 15-04-2005 15:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
gaat je niet lukken

tip, maar pst bestanden en importeer deze dmv outlook

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Professional Networking & Servers? Nee.

Ik heb niet veel ervaring met Kerio, maar volgens mij komen de mails gewoon in een POP box, en dat staat in Outlook dan weer in een PST bestand als ik mij niet vergis.

Als dat het geval is dan kan je gewoon de mails verplaatsen van de PST naar de Exchange mailbox.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Wij werkte met de connoctror die ze bijleverde (volgens mij ging dat via imap). En dus zijn er nooit een .pst bestanden ofzo van aangemaakt. Maar bedankt, voor deze oplossing (waar ik zelf helemaal heb overheen gekeken). Ga het eens proberen.
En sorry als ik het in het verkeerde subfora had gezet, iederen akn zich vergissen, he.

Verwijderd

Move PNS > SA

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost, via copy naar outlook express, en dan exporteren naar outlook, dank voor de tips :)
Pagina: 1