Toon posts:

[Thunderbird] Openen van URL's in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb het volgende probleem met Mozilla Thunderbird. Ik gebruik Internet Explorer en Firefox naast elkaar, omdat niet alle sites die ik bezoek goed werken in Firefox. Daarom wil ik graag dat Thunderbird automatisch URL's uit emails opent in Internet Explorer.

In eerste instantie werkte dit niet. De URL's werden direct geopend in Firefox, ookal staat Internet Explorer ingesteld als standaard browser. Daarna heb ik Firefox gedeïnstalleerd, zodat Thunderbird het wel móet openen in Internet Explorer. Maar nu gebeurt er helemaal niks meer als ik op een link klik.

Ik gebruik Windows XP Pro met SP2 en IE 6.0, Firefox 1.0.2 NL, Thunderbird 1.0 NL. Voor zover ik weet is er nog geen 1.0.2 NL versie van Thunderbird, vandaar 1.0. Maar het lijkt me sterk dat dit veel uitmaakt. Ik heb Thunderbird ook geheel gedeïnstalleerd en daarna weer schoon erop gezet. Dit maakte geen verschil.

Iemand een idee hoe ik Thunderbird zo ver krijg om weer links te openen, en zo mogelijk standaard in Internet Explorer?

Verwijderd

Topicstarter
Schijnbaar was IE toch niet goed ingesteld als default browser. Bij "Programmatoegang en -instellingen" in het Software menu heb ik dit nog eens extra ingesteld, en 't werkt nu allemaal weer. :)