Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen gevraagd mbt Garantie MP3-spelers.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Afgelopen jaar (7 Oktober 2004 om precies te zijn) heb ik een MP3-speler gekocht bij bovenstaande online winkel. Het gaat om de Live CA-C90 met 256 Mb geheugen.

Sinds denk ik een maand blijft de speler hangen in de menu's, en dit heb ik gelijk gemeld aan mp3-spelers.nl. Toen ik na een week nog niets gehoord had, stuurde ik nog een boze mail. Toen na een week hebben ze terug gemaild, en gaven ze mij een oplossing, namelijk de speler formatteren in FAT en niet in FAT32. En dat ik hem anders terug kon sturen naar hun. Ik heb de speler dus opnieuw geformatteerd. Maar de speler geeft nog steeds hetzelfde probleem.

Dus ik mail ze weer, en nog een keer. Na 3(!) weken krijg ik dan eindelijk antwoord, met het bericht dat ik 'hem maar terug moet sturen naar TAIWAN'.

Dit lijkt mij geenzins normaal. En weten jullie wat ik moet doen? Geld terug eisen? Garantie eisen? Ik heb totaal geen ervaring met deze dingen.

Graag wat advies!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

De winkel moet dit oplossen. Met de fabrikant heb jij niets te maken en als hij naar Taiwan moet, moeten zij dat maar doen.

Niet toegeven dus. Anders wijs ze maar op je rechten als consument (moet wel ergens te vinden zijn op het net), dan zullen ze wel moeten toegeven.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mp3spelers.nl heeft problemen, denk dat het vooral daar aan ligt.
Zijn hier al een paar topics op GoT over geweest, moet je maar ff zoeken.

Verwijderd

Ik heb ook een RMA gevalletje bij hun aangevraag, in 2 dagen antwoord. Het antwoord was helaas wel dat ik zelf de speler op moest sturen ja... Gelukkig niet naar Taiwan, maar naar Duitsland.

Verwijderd

Zie ook http://www.tweakers.net/shopsurvey/2286. Hier staat het volgende over MP3spelers.nl:
Tweakers.net heeft vernomen dat de activiteiten van MP3speler.nl om persoonlijke redenen zijn gestaakt. We hebben (nog) geen reden om aan te nemen dat er sprake is van een financiële calamiteit.
Wel is de shop telefonisch en per email onbereikbaar en om die reden wordt bestellen bij MP3speler.nl absoluut afgeraden. De kans dat er niet geleverd wordt is zeer groot. Alle Pricewatch-prijzen zijn dan ook onzichtbaar gemaakt.

Van de importeur van MobiBLU ontvingen we het volgende bericht voor de kopers van MobiBLU producten, aangeschaft bij http://www.mp3spelers.nl/ (Holland Global):

"Omdat sinds geruime tijd contact met dit bedrijf onmogelijk is, en de importeur van MobiBLU de consumenten tevreden wil stellen en houden inzake MobiBLU producten is gezocht naar een oplossing voor u als MobiBLU klant. Deze is gevonden in het volgende: In geval van een defect product wordt u verzocht dit te melden bij MMPort te Enschede (http://mp3.mmport.nl/). Zij helpen u verder en zorgen voor de juiste info om u zo goed mogelijk van dienst te zijn."

Verwijderd

Topicstarter
Hmm das niet echt leuk, maar wat adviseren jullie me nu te doen.
Ik heb net een mailtje verstuurd naar MobiBlu

• RoD
  • Niet online

RoD

Naar MobiBlu? Je hebt toch een Live CA-C90, en die is van het merk CMtech ofzo.
Dus wat wilde je daar mee bereiken? :?

Verwijderd

Topicstarter
"Omdat sinds geruime tijd contact met dit bedrijf onmogelijk is, en de importeur van MobiBLU de consumenten tevreden wil stellen en houden inzake MobiBLU producten is gezocht naar een oplossing voor u als MobiBLU klant. Deze is gevonden in het volgende: In geval van een defect product wordt u verzocht dit te melden bij MMPort te Enschede (http://mp3.mmport.nl/). Zij helpen u verder en zorgen voor de juiste info om u zo goed mogelijk van dienst te zijn."

Dus heb ik naar MobiBLU gemaild :)
En ik denk niet dat als ik naar CMtech mail dat ik dan snel antwoord terug krijg.. Misschien zo wel..

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Ze zullen je echt niet gaan helpen met een product van een concurrent, hoor :)
Naast dat ze dat niet willen, kunnen ze dat niet eens.

Wacht gewoon nog even totdat mp3spelers.nl haar activiteiten weer hervat
MP3spelers.nl is enkele weken gesloten vanwege problemen in relationele sfeer. MP3spelers.nl is verder kerngezond en binnenkort open wij onze poorten weer met een nieuw verfrissend assortiment met de allernieuwste Koreaanse high-end MP3spelers. U kunt ons in de tussentijd gewoon e-mailen. Uw vragen worden z.s.m beantwoord, alleen bestellen is even niet mogelijk op dit moment.
Of neem contact op met de importeur van CMtech.

[ Voor 69% gewijzigd door Piggen op 17-04-2005 15:09 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

MobiBlu != CMtech
Je denkt toch niet dat zij je gaan helpen, je hebt een product van de concurrent :P
Zoals MPmad ook zegt, het enige wat je kunt doen is wachten, jij kunt er niks aan doen dat zij problemen hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm oke, dank jullie wel.. :)
Ik zit hier namelijk écht mee...

Verwijderd

Kun je hem niet gewoon naar CMtech sturen? Hebben die geen website / adres / telefoonnummer ??
edit : dat zei MPmad ook al ..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 18:28 ]

Verwijderd

Hoi.. Dit probleem heb ik nou ook precies het zelfde. Ik denk alleen nog wat erger.
Ik heb 3 maanden geleden mijn mp3 speler trouwens ook een van cemtech terug gestuurd.
ik heb een maand gelden gebeld na 20 mails te hebben gestuurd.
de RMA code had ik toevallig niet meer, maar ik had wel mijn garantie beweis mee terug gestuurd.
ze zouden het voor me onderzoeken.
tot nu toe heb ik niks meer ervan vernomen. ik voel me erg gedupeert.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:45:
Hoi.. Dit probleem heb ik nou ook precies het zelfde. Ik denk alleen nog wat erger.
Ik heb 3 maanden geleden mijn mp3 speler trouwens ook een van cemtech terug gestuurd.
de RMA code had ik toevallig niet meer, maar ik had wel mijn garantie beweis mee terug gestuurd.
Heb je geen GMail of iets anders met heel veel ruimte ?? probeer dan te zoeken of je niet nog een mailtje van ze hebt ?? Daar staat dan de RMA code ook wel in ..

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:45:
Tsja, het enige wat je kunt doen is afwachten... ze hebben immers problemen.

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Hoe is het vandaag de dag gesteld met de garantie-service van mp3spelers.nl?
Ik heb zoals ik in het eigen topic al vermeld heb, wat problemen met mijn bij mp3spelers.nl gekochte Rio Carbon (http://gathering.tweakers...message/24202433#24202433) en ik wil hem graag ter vervanging/reparatie terugsturen. Maar voordat ik hem opstuur en nooit meer terug zie oid, vraag ik me af of iemand recente ervaringen met de service (omtrend garantie/reparatie etc) van mp3spelers.nl heeft gehad?
Pagina: 1