Toon posts:

dvd branden met hoge buffer

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben dvd's aan het kopieren op 8x in nero, maar de buffer in nero is veelste klein(slechts 80 mb:( )

Ik heb op got dit topic gevonden: Nero ultrabuffer limiet opheffen/ophogen , maar deze hack is niet meer geldig in de nieuwere versies van nero ( 6 en hoger) omdat ze blijkbaar wat registersleutels hebben aangepast.

Anyways, ik zoek een programma dat een buffer van minstens 400 mb kan halen, dit is handig omdat bij het onfly kopieren de de dvd bronlezer iets langzamer is dan de brandsnelheid.

Heeft iemand software die handig is in mijn situatie?

Janwillem

• Pino!
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01-2018
En hier ook niet?

Nero ultrabuffer limiet opheffen/ophogen

Is dezelfde.. sorry

[ Voor 47% gewijzigd door Pino! op 15-04-2005 13:33 ]

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

Verwijderd

Topicstarter
idd, enige aant te raden software waar je de buffer lekker hoog kan zetten? :'(

Verwijderd

Topicstarter
schop

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:21

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Misschien een domme opmerking, maar ik zie het probleem niet als je tenmiste een brander met burproof o.i.d hebt. De tijd die bepalend is, is de tijd die de DVD-speler erover doet om die DVD in te lezen. Of je dan een buffer pakt en die eerst vult, en dan gaat branden, of gelijk gaat branden, en af en toe gedwongen even wacht, de totale tijd is hetzelfde....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Sparhawk schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:50:
Misschien een domme opmerking, maar ik zie het probleem niet als je tenmiste een brander met burproof o.i.d hebt. De tijd die bepalend is, is de tijd die de DVD-speler erover doet om die DVD in te lezen. Of je dan een buffer pakt en die eerst vult, en dan gaat branden, of gelijk gaat branden, en af en toe gedwongen even wacht, de totale tijd is hetzelfde....
nee helaas moet ik je ongelijk geven. De dvd word gedeeltelijk in de buffer gezet, als ik een grote buffer heb kan ik dus sneller branden.

Mijn liteonspeler is 8x speed, maar het duurt een tijd voordat deze de snelheid draait, dus als ik een grote buffer heb en de speler draait op 6x, kan ik op 8x branden vanaf de buffer, dus is het in deze situatie essensieel een grote buffer te hebben (512mb bijv)

graag even ontopic: zijn er programma's waarbij ej hogere buffers dan 256 mb kan selecteren ?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:21

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:28:
[...]

nee helaas moet ik je ongelijk geven. De dvd word gedeeltelijk in de buffer gezet, als ik een grote buffer heb kan ik dus sneller branden.

Mijn liteonspeler is 8x speed, maar het duurt een tijd voordat deze de snelheid draait, dus als ik een grote buffer heb en de speler draait op 6x, kan ik op 8x branden vanaf de buffer, dus is het in deze situatie essensieel een grote buffer te hebben (512mb bijv)

graag even ontopic: zijn er programma's waarbij ej hogere buffers dan 256 mb kan selecteren ?
Je kan misschien wel sneller branden, maar de tijd die het kost om te copieëren is hetzelfde...Denk er maar eens goed over na.

Voorbeeld.

Extreem langzame lezer (1 speed), en extreem snelle brander(2 speed)
Als je de boel tegelijkertijd aanzet doe je er alsnog 1 speed (dus de volle tijd over om een DVD te branden.) Als je eerst de helft zou bufferen in je geheugen dat kost je de helft van de tijd, en de resterende heft kun je op 2 speed branden --> ergo, je doet er even lang over.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Sparhawk schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:17:
[...]

Je kan misschien wel sneller branden, maar de tijd die het kost om te copieëren is hetzelfde...Denk er maar eens goed over na.

Voorbeeld.

Extreem langzame lezer (1 speed), en extreem snelle brander(2 speed)
Als je de boel tegelijkertijd aanzet doe je er alsnog 1 speed (dus de volle tijd over om een DVD te branden.) Als je eerst de helft zou bufferen in je geheugen dat kost je de helft van de tijd, en de resterende heft kun je op 2 speed branden --> ergo, je doet er even lang over.
je therorie moet kloppen.. ik zou alleen willen dat mn brandsnelheid constant blijft en niet ten gevolge van de buffer steeds schommelt..

by the way, het lijkt erop dat in de buffer schrijven sneller gaat dan naar de cd branden :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 21:43 ]

Pagina: 1