Toon posts:

Een enorme tweaker wanabe vraag... :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed heb nu 5 leuke ronde gaatjes gedremeld.. en morgen gooi ik er noppenfoam in en de koelers...

MAAR over de zijkoeler... als ik mun kast open wil maken... dan zit die koeler vast!.. de stroomdraden dan.. hoe los ik dit het handigst op?

tia

Verwijderd

hang er een stekkertje tussen kun je dit losmaken en ja kast openmaken, goedkoopste oplossing denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
en dan nog een heelijke newbie vraag...

als ik mun kast met noppenfoam heb bedekt ... kan die dan nog wel makkelijk open?

:?:?:?:?:?

Verwijderd

hoe gaat je pckast open ?
moet je je zijpaneel volledig naar achterschuiven voor je het eraf kan nemen ?
zo niet dan kun je alles mooi op maat afsnijden en zal je kast mooi opengaan :)

Verwijderd

Topicstarter
het is de hq-08... dus eerst bovenkant eraf en dan de zijpanelen :(

Verwijderd

je kan je pinnetjes die aan de zijkant zitten die het zijpaneel tegenhounde verplooien en dan hoef je je zijpaneel niet volledig naar achteren te schuiven

Verwijderd

Topicstarter
ok.. zal ik dat zoiezo doen.. maar dan kan mun kast dus zonder probs open?.. dus een stekkertje voor mun zijfan en die pinnetjes buigen?

Verwijderd

yup, meek je draad voor je fan wel lang genoeg zodat je speling heb om met je handen aan het stekkertjes te geraken :)
er zijn ook nog andere oplossingen voor het fan probleem . als het stekkertje je niet bevalt :)

Verwijderd

meek = maak ben errug moe precies :p

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor graag nog een paar andere oplossingen dan

Verwijderd

Extra frame voor je coolers in elkaar flansen aan de kant waar je kast opengaat?

Zo iets:
-------------------
| | | |
| |CC| |
| | | |
| | | |
| |CC| |
| | | |
-------------------

CC = koeler

Zal wel nergens op lijken, maar goed......
:Y)

FF op quote-knop drukken en je kan hem goed zien.... (ach, je moet soms creatief zijn)....
Pagina: 1