Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
Krijg je bijv. een foutmeling ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Het gaat dus om een *.iaf bestand die ik wil importeren.
Overigens een vraag van een klant van ons.
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
op die manier hoef je volgens mij niks te exporteren.
Zou moeten werken
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mapje bedoel ik mee bijv.
C:\Documents and Settings\*profielnaam*\Local Settings\Application Data\Identities\{*nummer*}\Microsoft\Outlook Express
map kun je vinden door in OE met je rechtermuisknop de eigenschappen op te vragen van postvak IN
[ Voor 65% gewijzigd door beschuitfluiter op 15-04-2005 12:32 ]
¯\_(ツ)_/¯
- Vervolgens kan je vanuit Outlook XP je e-mail importeren vanuit Outlook Express.
Op zich is het niet moeilijk, als je weet hoe het moet
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Ik heb net windows opnieuw geinstalleerd (was wel eens nodig na 3 jaar) en nu wil ik graag mijn accounts en message rules over zetten.
Ik heb mijn "oude" windows totaal in een ghost immage staan, dus ik kan zo bij alle bestanden.
als ik nu ga zoeken naar
C:\Documents and Settings\*profielnaam*\Local Settings\Application Data\Identities\{*nummer*}\Microsoft\Outlook Express
dan zijn er wel 2 van die nummer dir's, maar geen van bijde heeft een mapje microsoft.
Is er nog een andere plek waar ik kan zoeken?
mijn mail had ik trouwens opgeslagen in c:\program files\mail , maar daar staan alleen de dbx files
edit:
volgens dit artikel: http://support.microsoft....de%2Fen-gb%2Foutrules.asp
staan de message rules in het register
is er een manier om daar vanuit een backup bij te komen? of wordt het heen en weer ghosten?
[ Voor 30% gewijzigd door AtlonXP1800 op 17-05-2005 20:31 ]
Sjips, ik las verkeerd. Message rules weet ik niet, sorry
[ Voor 18% gewijzigd door Motrax op 17-05-2005 20:42 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |