[xp] computer start opnieuw op bij een BSOD

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
nou heb ik toch wel een heel raar probleem.
ik had de computer zo ingesteld dat hij NIET opnieuw mag opstarten bij een BSOD. dit heeft altijd gewerkt. en ik heb die instelling nog steeds zo staan.

maar als ik nou een BSOD krijg (in een flits zag ik iets met IRQ) dan start hij toch opnieuw op. en kan ik dus de foutmelding niet meer helemaal zien.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03
Dan is het probleem wat je nu hebt gewoon zo erg dat zelfs die instelling niet werkt, kan gebeuren. Als je trouwens zo reglmatig BSOD's hebt zou je eens serieus naar je hardware moeten gaan kijken.

• Avvd
  • Niet online
ik heb nog steeds iedere keer dezelfde BSOD (waarschijnlijk deze ook weer). ben nog steeds aan het uizoeken waar het aan ligt. maar het ligt in ieder geval aan de software. maar daar kom ik nog wel uit
alle hardware is getest geweest. denk dat er toch iedere keer weer een verkeerde driver insluipt ofzo. of een combi van hardware

[ Voor 25% gewijzigd door Avvd op 15-04-2005 12:18 ]

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:36
Kijk eens in de logboeken van windows. Te vinden in configuratiescherm, systeembeheer.

• Avvd
  • Niet online
de laatste BSOD heeft hij er niet in opgenomen. wel die van gister. ook zie ik dat het programma crypt32 onzettend veel fouten levert. misschien dat dat er mee te maken heeft. hoort er geeneen fout te zitten in dat logboek of kunnen er altijd wel fouten inzitten

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgelezen :? Dikke kans dat je zo de oorzaak kunt achterhalen. Kost even tijd ja, maar BSOD's kosten je ook tijd ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Avvd
  • Niet online
volgens mij heb ik alle dingen uit die troubleschooter wel gehad. ik ga nu gewoon weer windows erop nieuw opzetten en dan driver voor driver installeren. en testen op bsod's en hopen dat ik de foute driver eruit pak
Pagina: 1