Kijk ik net even op mijn eigen website (zie sig of url, zie ik een nieuw vers comment van een anonieme GoT user:
Mijn website staat niet echt vol met interessante dingen, wordt niet vaak bezocht, en meestal door famillie/vrienden, en meestal geen techies, dus ik verplicht geen registratie om commentaar te plaatsen, en iedereen kan dat dus anoniem doen. Met als gevolg dat ik iedere week even nakijk dat er 'dit soort comments' verwijderd kunnen worden.
(gezien dit topic, toch comments maar even uit gezet)
Maar is er een got-policy betreffende users die (voor mij onbekende redenen) dit soort acties ondernemen?
Ik bedoel, stuurt die user een tr, krijg ik een pm, ben ik tevreden.... maar zo...
edit: de comment is maar verwijderd, er is hier al genoeg gedaan/besproken
(ip bekend, isp bekend, post waarvanuit de link in mijn sig staat niet bekend (edit: foutje maar ik heb wel een vermoeden, waar ik al een pm voor gekregen heb).Vieze gore n00b, let eerst op wat je post op GoT. Onbeschofte kakker!!
Mijn website staat niet echt vol met interessante dingen, wordt niet vaak bezocht, en meestal door famillie/vrienden, en meestal geen techies, dus ik verplicht geen registratie om commentaar te plaatsen, en iedereen kan dat dus anoniem doen. Met als gevolg dat ik iedere week even nakijk dat er 'dit soort comments' verwijderd kunnen worden.
(gezien dit topic, toch comments maar even uit gezet)
Maar is er een got-policy betreffende users die (voor mij onbekende redenen) dit soort acties ondernemen?
Ik bedoel, stuurt die user een tr, krijg ik een pm, ben ik tevreden.... maar zo...
edit: de comment is maar verwijderd, er is hier al genoeg gedaan/besproken
[ Voor 25% gewijzigd door samo op 15-04-2005 16:36 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana