Toon posts:

CPU overbelasting?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke,.... ik heb een Msi K8n Neo platinum s754 met een 3000+ (2,0Ghz standaard) en 1 gig ram.. maar het probleem is, mijn CPU is heel snel belast... ik wil zeggen, als ik een programma opstart, gebruikt dat heel veel van mijn cpu... als ik WMP opstart bvb 80% en als je ff internet krijg je dit:

http://img189.echo.cx/my.php?image=cpu0at.png

en dat is naar mijn idee verre van normaal... wat te doen??? ;(

help me please...

verdere info die ik vergeten ben kan je altijd vragen...

Verwijderd

Post ook eens een screenshotje van de tab "processen" van die taskmanager ?

En welkom op GoT :)

Meteen wil ik ook eventjes hiernaar wijzen; Want met het opruimen van spyware moet je meestal beginnen bij dergelijke problemen: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml].

Maar voordat je aan die faq begint draai eventjes AdAware 1.05 SE (met nieuwste defenities natuurlijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 11:42 ]

Verwijderd

Je hebt 53 processen open staan post de lijst processen eens, en wat ze verbruiken. Iets zegt me dat die theme software van je ook niet standaard windows theming en skinning is, maar 3rd party theming, wat zowiezo meer load geeft dan Windows' standaard theme service.

Ik zit persoonlijk, nu aan het internetten, met onderstaand, op 0% load, 29 processen.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je niet anders hebt gedaan dan wat simpele programmaatjes en WMP testen, is het ook wel heel raar dat je geheugengebruik een keer richting de 750MB is gegaan.

{signature}

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:31
53 processen is vrij veel als je alleen maar een beetje internet inderdaad. Als ik al m'n devtools open heb staan, waarvan meerdere dubbel, heb ik 47 processen lopen.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

www.hitmanpro.nl <-- beste proggie voor spyware (is alles in een (ook adaware)).

eehm hoelang staat windows al erop en hoe in godsnaam krijg jij em naar de 53 processen O_o

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:36:
Post ook eens een screenshotje van de tab "processen" van die taskmanager ?
[...]
^^ Wat ik eerder schreef :P

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja daar moet iets goed mis zijn. Hier schommelt het gebruik tijdens IE, Outlook, Opera en Dscaler tussen de 5 en 15 procent. Misschien kun je even wat anti-spyware programma's er overheen gooien.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn PC is traag, de CPU verbruik is 100%, hoe komt dat?" :) We kunnen helaas nergens uit de topicstart opmaken wat je allemaal al hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd en uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT ;) Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.