Toon posts:

CPRM @ DVD-RW

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DVD ontvangen waar een CPRM (volgens mij een protectie) opzit. Deze protectie maakt het onmogelijk de DVD probleemloos in mijn computer af te spelen, noch te dupliceren.

Weet iemand hoe ik deze protectie kan omzeilen zodat ik de DVD kan dupliceren?

Ps. Het gaat hier om een dvd die gemaakt is door een DVD-recorder.

Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 10:55 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Probeer clonecd of clonedvd eens... Hierbij moet ik wel opmerken dat het alleen toegestaan is kopieën voor eigen gebruik te maken, en dat het niet toegestaan is om huurdvd's voor eigen gebruik te kopieëren... Om mezelf maar even in te dekken...
Denk trouwens dat dit op het randje van GoT policy zit...

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:10:
Probeer clonecd of clonedvd eens... Hierbij moet ik wel opmerken dat het alleen toegestaan is kopieën voor eigen gebruik te maken, en dat het niet toegestaan is om huurdvd's voor eigen gebruik te kopieëren... Om mezelf maar even in te dekken...
Denk trouwens dat dit op het randje van GoT policy zit...
Het gaat om interviews en televisiebeelden van een vriend van mij, die ik wil dupliceren voor familie van hem.

/Edit: Clone DVD herkent de DVD-RW niet als video-DVD.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 13:07 ]

Verwijderd

Hier ook. Ik kocht een aantal Japanse dvd's en wil ze opnemen. Maar ze zeiden dat ze beschermd zijn tegen CPRM. Heeft iemand een oplossing?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Epische kick... Maar lijkt me sowieso buiten de policy inmiddels.

Verwijderd

Hoe zit het met deze CPRM decrypter die ik nu gebruik: http://www.videoconverterfactory.com/tips/cprm-decrypter.html
Mijn vrienden kochten me een aantal Japanse DVD's en zijn beschermd door CPRM bescherming. En deze decrypter is geweldig bij het omzetten van mijn dvd's. Dus je kunt er een check hebben.
En ook hier zijn enkele gidsen om deze dvd's te decoderen: https://forum.videohelp.com/threads/326725-How-to-decrypt-and-copy-CPRM-VRO-files
Hoop deze twee kunnen nuttig zijn.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:27

FeaR

In GoT we trust

MikeyMan schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:17:
Epische kick... Maar lijkt me sowieso buiten de policy inmiddels.
Dat inderdaad.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.