Ik heb een probleem op de volgende site:
http://www.vitepress.nl/test/
Als je met je muis over het onderste menu gaat highlight hij de knop door de classname van het object aan te passen:
De css die ik gebruik is:
Het probleem is dat als ik de site lokaal bekijk er geen problemen zijn. Als ik echter de site upload om te testen laadt hij elke keer als je met de muis over een knop gaat de images van dat menu opnieuw in. Hij flikkert hierdoor.
Ik heb al geprobeerd om dit op te lossen door bij demouseover de positie van de achtergrond aan te passen en een plaatje te maken::
| achtergrond normaal
| achtergrond highlight
Echter flikkert hij hiermee ook.
Is er iemand die me hiermee kan helpen?
http://www.vitepress.nl/test/
Als je met je muis over het onderste menu gaat highlight hij de knop door de classname van het object aan te passen:
code:
1
| <td class="menuItem" onclick="gourl('main.php')" onMouseOver="this.className='menuItem2'" onMouseOut="this.className='menuItem'">Home</td> |
De css die ik gebruik is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| .hoofdmenu .menuItem{
width: 110px;
text-align: center;
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 9px;
font-weight: bold;
background: url(../images/menu/blue/button.gif);
background-repeat: repeat-x;
cursor: pointer;
vertical-align: middle;
}
.hoofdmenu .menuItem2{
width: 110px;
text-align: center;
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 9px;
font-weight: bold;
background: url(../images/menu/blue/button_over.gif);
background-repeat: repeat-x;
cursor: pointer;
vertical-align: middle;
} |
Het probleem is dat als ik de site lokaal bekijk er geen problemen zijn. Als ik echter de site upload om te testen laadt hij elke keer als je met de muis over een knop gaat de images van dat menu opnieuw in. Hij flikkert hierdoor.
Ik heb al geprobeerd om dit op te lossen door bij demouseover de positie van de achtergrond aan te passen en een plaatje te maken::
| achtergrond normaal
| achtergrond highlight
Echter flikkert hij hiermee ook.
Is er iemand die me hiermee kan helpen?
[ Voor 18% gewijzigd door Kayshin op 15-04-2005 10:45 ]