Toon posts:

[Gezocht]Programma dat etiketten maakt en mail verstuurd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het programma moet er als volgt uitzien:

Er moet 1 centraal bestand zijn met daarin alle gegevens van de contactpersonen waarbij de contactpersonen tot 1 of meer groepen behoren.

Vervolgens moet je een selectie kunnen maken van een groep of meerdere groepen, zodat je vervolgens etiketten kunt uitdraaien en de personen in die groep(en) mailt.

Ik heb het geprobeerd met Office op de volgende manier:
1 Excel bestand met daarin alle contactpersonen en groepen waaruit de selecties gemaakt worden.
Vervolgens moet het worden gekoppeld aan Word en moeten de etiketten uitgedraaid worden.
En ten slotte moet het ook nog gekoppeld worden aan Outlook.

Ik kom hier echt niet uit. Ik loop steeds tegen problemen aan en ik weet niet eens of het wel helemaal mogelijk is. Vandaar mijn vraag dus.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, met een simpele Access-database en een wordmerge naar etiketten moet je toch wel het e.e.a. kunnen bereiken dacht ik zo. Denk dat je je even moet verdiepen in Access documentatie en in VBA :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mystiqes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:39:
Het programma moet er als volgt uitzien:

Er moet 1 centraal bestand zijn met daarin alle gegevens van de contactpersonen waarbij de contactpersonen tot 1 of meer groepen behoren.

Vervolgens moet je een selectie kunnen maken van een groep of meerdere groepen, zodat je vervolgens etiketten kunt uitdraaien en de personen in die groep(en) mailt.

Ik heb het geprobeerd met Office op de volgende manier:
1 Excel bestand met daarin alle contactpersonen en groepen waaruit de selecties gemaakt worden.
Vervolgens moet het worden gekoppeld aan Word en moeten de etiketten uitgedraaid worden.
En ten slotte moet het ook nog gekoppeld worden aan Outlook.

Ik kom hier echt niet uit. Ik loop steeds tegen problemen aan en ik weet niet eens of het wel helemaal mogelijk is. Vandaar mijn vraag dus.
Zeker een webshop? ;)
Ik heb zelf eens zo'n programma geprogrammeerd voor mijn (toen) bedrijf...

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen webshop...

Het was de bedoeling dat ik het oude programma zou aanpassen en uitbreiden, maar dat schiet gewoon niet op. Ik ben zelf totaal niet handig met Access en VBA dus dat is voor mij niet echt de oplossing.