Ik heb een movie welke filmpjes moet gaan afspelen die extern ingeladen worden als swf.
-keyframe 1: Keuze scherm
-keyframe 2:
-keyframe 3:
Commercial_high
-preloader in commercial_high.swf:
-keyframe 2:
Nu is het probleem alleen dat nadat een movie geladen is hij deze niet preload en gaat afspelen, hij blijft gewoon stilstaan op frame 1 van de geladen movie.
Tevens zal ik ook ergens een unloadMovie moeten toepassen als er voor de andere movie gekozen gaat worden. De vraag is dan alleen waar ik die het beste kan plaatsen? Onder de movie keuze knop misschien?
Ik heb al op Flaskit.com en Kirupa.com zowel als dit forum rondgekeken maar heb helaas geen bruikbare reacties kunnen vinden.
- De basis movie heet commercial
- De externe movies heten commercial_low.swf en commercial_high.swf en zijn voorzien van een preloader
-keyframe 1: Keuze scherm
-keyframe 2:
code:
1
2
| loadMovie("commercial_high.swf", "kader");
stop(); |
-keyframe 3:
code:
1
2
| loadMovie("commercial_low.swf", "kader");
stop(); |
Commercial_high
-preloader in commercial_high.swf:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| bytes_loaded = Math.round(_root.getBytesLoaded());
bytes_total = Math.round(_root.getBytesTotal());
getPercent = bytes_loaded/bytes_total;
_root.loadBar._width = getPercent*100;
_root.loadText = Math.round(getPercent*100)+"%";
if (bytes_loaded == bytes_total) {
_root.gotoAndPlay(3);
} |
-keyframe 2:
code:
1
| gotoAndPlay (1); |
Nu is het probleem alleen dat nadat een movie geladen is hij deze niet preload en gaat afspelen, hij blijft gewoon stilstaan op frame 1 van de geladen movie.
Tevens zal ik ook ergens een unloadMovie moeten toepassen als er voor de andere movie gekozen gaat worden. De vraag is dan alleen waar ik die het beste kan plaatsen? Onder de movie keuze knop misschien?
Ik heb al op Flaskit.com en Kirupa.com zowel als dit forum rondgekeken maar heb helaas geen bruikbare reacties kunnen vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 08:49 ]