Hallow mensen,
Ik ben niet echt supergoed in PHP maar ik ben voor me stage een beetje aan het leren.
Nu heb ik een simpel Update script gemaakt, maar hij werkt bij allemaal maar bij 1 veld niet.
Ik heb al gezocht op internet, maar daar staat precies hetzelfde, ik vat er echt helemaal niets van.
Me gegevens krijgen automatisch een ID, de parameter is dan ook
Dit werkt allemaal. Maar zodra je wil updaten gaat hij niet.
Mijn HTML code is als volgt:
Ik heb daaronder een submit knop genaamd:
Zodra je hier op drukt gaat hij naar actios.php waar deze regel in staat:
Bij elk veld doet hij het, dus bij MapCatID, Soort, Bedrijf en Product maar behalve bij MapNR.
Kan iemand mij vertellen wat hier fout gaat?
Ik ben niet echt supergoed in PHP maar ik ben voor me stage een beetje aan het leren.
Nu heb ik een simpel Update script gemaakt, maar hij werkt bij allemaal maar bij 1 veld niet.
Ik heb al gezocht op internet, maar daar staat precies hetzelfde, ik vat er echt helemaal niets van.
Me gegevens krijgen automatisch een ID, de parameter is dan ook
PHP:
1
| index.php?MapAdjust=wijzigen&ID=".$row['ID']." |
Dit werkt allemaal. Maar zodra je wil updaten gaat hij niet.
Mijn HTML code is als volgt:
code:
1
2
3
| <tr> <td bgcolor="#d3dce3" width="15%"><b>MapNR:</b></td><td bgcolor="#dddddd" colspan ="5"><INPUT TYPE='TEXT' MAXLENGTH='10' SIZE='13' NAME='MapNR' VALUE="<?=$FetchMappen["MapNR"]?>"></td> </tr> |
Ik heb daaronder een submit knop genaamd:
code:
1
| <input type="submit" value="Wijzigen" name="MapAdjust"> |
Zodra je hier op drukt gaat hij naar actios.php waar deze regel in staat:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| include "include.php"; if ($MapAdjust == "Wijzigen") { $UpdateMap = "UPDATE MapProject SET MapNR = '".$MapNR."', MapCatID = '".$MapCatID."', Soort = '".$Soort."', Bedrijf = '".$Bedrijf."', Product = '".$Product."', WHERE ID = '".$ID."'"; mysql_query($UpdateMap, $db) or die(mysql_error()); } |
Bij elk veld doet hij het, dus bij MapCatID, Soort, Bedrijf en Product maar behalve bij MapNR.
Kan iemand mij vertellen wat hier fout gaat?