[Dell case] hoe kom ik aan een Bracket?

Pagina: 1
Acties:
  • 856 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik heb dus een Dell dimension 8400 caset, daar zit de DVD brander met dit soort brackets vast
Afbeeldingslocatie: http://img201.echo.cx/img201/7175/afb0099om.jpg
maar nu is het probleem dat deze niet los te koop zijn bij Dell, en om nu meteen maar te zeggen dat ze bijden stuk, weggegooid zijn en of ze nieuwe kunnen sturen (heb nog wel garantie) klinkt een beetje ongeloofwaardig
verder heb ik ook weinig zin om voor een hele bak met geld bij dell een DVD rom te te kopen.

ps. de hardeschijven zitten met 2 kleinere van deze vast, in me kast zaten er daar wel weer 2 extra bij.
sorry trouwens voor de slechte foto kwalitijd maar ik heb alleen een camera op m'n mobiel

[ Voor 9% gewijzigd door GoldenSample op 15-04-2005 09:49 . Reden: typo's ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Volgens mij zijn ze wel los te koop, en ik geloof dat Compaq dezelfde rails gebruikt.

Mail Dell eens en vraag of deze rails ook passen Dell Part Number 860VJ and Assembly Number 99XHM, die zijn eigenlijk voor sommige Optiplex en Poweredge systemen, Precision workstation 530, 340 en Dimension 4200, 4300, 4305, 4400, 4500, 4500c, 4500s, 4550, 8200, 8250 (Optiplex GX240, GX260, GX50, GX60, L60).

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
KILLorBE schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:06:
Volgens mij zijn ze wel los te koop, en ik geloof dat Compaq dezelfde rails gebruikt.

Mail Dell eens en vraag of deze rails ook passen Dell Part Number 860VJ and Assembly Number 99XHM, die zijn eigenlijk voor sommige Optiplex en Poweredge systemen, Precision workstation 530, 340 en Dimension 4200, 4300, 4305, 4400, 4500, 4500c, 4500s, 4550, 8200, 8250 (Optiplex GX240, GX260, GX50, GX60, L60).
waar vind je die? ik heb de hele dell site afgezocht mara niets gevonden!

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• KILLorBE
Ik heb heb ze niet op de Dell site gevonden maar kwam ze tegen op een engelse site, als hun ze hebben dan zal Dell ze toch ook wel verkopen?

**EDIT** Als je het lief vraagt sturen ze er misschien wel 2 op ;)

[ Voor 21% gewijzigd door KILLorBE op 15-04-2005 10:14 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
KILLorBE schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:13:
Ik heb heb ze niet op de Dell site gevonden maar kwam ze tegen op een engelse site, als hun ze hebben dan zal Dell ze toch ook wel verkopen?

**EDIT** Als je het lief vraagt sturen ze er misschien wel 2 op ;)
heb al heel lief gevraagd maar niets :(

en het is die site http://www.ans-ltd.co.uk/index.php?id=152
ik heb zo het gevoel dat die die kasten hebben gebouwd maar dat die dimension 8400 kasten door iemand anders worden gebouwd
weet trouwens iemand wie die kasten voor dell bouwt? daar zou ik ook wat voor opschieten, en op die ans site kan je niet bestellen ofzo of wel, ik vind het allemaal wat vaag snap het met m'n brakke engels niet meer 8)7

-edit-

en bij dell zelf niet meer tekoop, alle modellen waar voor ze geschikt zijn, staan niet meer op de Dell site bij onderdelen voor mijn dell :(

-edit 2-

hier hangen gewoon 2 van die extra dingen in z'n kast waarom was dat bij mij niet:'(

argh op marktplaats net 2 van die drives + rails voor m'n neus weg gekaapt :(

[ Voor 45% gewijzigd door GoldenSample op 15-04-2005 10:39 ]

• KILLorBE
Ik ben er ondertussen achter dat de juiste rails de 86DJV zijn, in de VS staan er genoeg op Ebay maar die verzenden alleen naar de VS of Canada :/ .

Bij WizzBits hebben ze ze wel (worden internationaal verstuurd en ze hebben Paypal) B) .

**EDIT** Zal wel ff verder zoeken, in Nederland moeten die dingen toch ook te krijgen zijn :?

[ Voor 14% gewijzigd door KILLorBE op 15-04-2005 10:59 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
KILLorBE schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:58:
Ik ben er ondertussen achter dat de juiste rails de 86DJV zijn, in de VS staan er genoeg op Ebay maar die verzenden alleen naar de VS of Canada :/ .

Bij WizzBits hebben ze ze wel (worden internationaal verstuurd en ze hebben Paypal) B) .

**EDIT** Zal wel ff verder zoeken, in Nederland moeten die dingen toch ook te krijgen zijn :?
_/-\o_ mischien passen ze niet maar gok het er gewoon op _/-\o_ hulde aan jou jongen!

(maare als je iets in nederland vind zou het helemaal geweldig zijn O-) )

vast enorm bedankt!

ps. hoe veel is 1 pond, 1 euro 60 toch of was het anders om?
-edit- zie het al 5 pond is iets van 7.30

-edit 2- op ebay heeft iemand dit model maar zegt dat het alleen voor optiplexen is klikje

[ Voor 20% gewijzigd door GoldenSample op 15-04-2005 11:20 ]

• KILLorBE
GoldenSample schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:04:
[...]

_/-\o_ mischien passen ze niet maar gok het er gewoon op _/-\o_ hulde aan jou jongen!

(maare als je iets in nederland vind zou het helemaal geweldig zijn O-) )

vast enorm bedankt!

ps. hoe veel is 1 pond, 1 euro 60 toch of was het anders om?
-edit- zie het al 5 pond is iets van 7.30

-edit 2- op ebay heeft iemand dit model maar zegt dat het alleen voor optiplexen is klikje
Het lijkt me sterk dat ze voor slechts 2 modellen aparte rails maken, als je hier kijkt zie je de Optiplex GX150 er ook tussen staan, en met meer dan 25000 verkochte items geloof ik hem toch eerder, maar laptopforeveryone geeft ook al aan dat hij het niet zeker weet.

**EDIT** Ik zou trouwens op die rails die je hebt kijken, misschien staat het er wel op.

[ Voor 6% gewijzigd door KILLorBE op 15-04-2005 11:46 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
KILLorBE schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:40:
[...]

Het lijkt me sterk dat ze voor slechts 2 modellen aparte rails maken, als je hier kijkt zie je de Optiplex GX150 er ook tussen staan, en met meer dan 25000 verkochte items geloof ik hem toch eerder, maar laptopforeveryone geeft ook al aan dat hij het niet zeker weet.

**EDIT** Ik zou trouwens op die rails die je hebt kijken, misschien staat het er wel op.
verrek en dat bedenk je nu pas dom 8)7 had er veel eerder op moeten kijken |:( zie nu dat het inderdaad de 86DVJ railtjes zijn

maar KILLorBE enorm bedankt _/-\o_

Verwijderd

service organisatie van dell moet ze well hebben, (getronics, en nog eentje )
gewoon een storing bij dell aanmelden dat je cdrom speler los zit en dat het aan de brackets ligt, met vermelding van het partnummer.
Ze kloppen dat direkt over in de storing en getronics stuurt ze dan meestal wel af als URP (User Replacabel Part).
Heb zelf vroeger dell gerepareerd.

Verwijderd

ik heb er nog wel 2 ..

Kom maar halen

mossels @ hotmail . com

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
tja mossel had niet precies de goeie(moet nog even contact met hem opnemen), en de Deal met die op Ebay lukt ook niet, en dat kost me dan 15 euro inclus verzend kosten voor 1 paar van die dingen, beetje veel. dus vandaar dit Kickje

en als het helemaal niet lukt moet ik denk maar wat inmekaar gaan modden :X

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:44
Ik heb nog wel een paar van die dingen over. Alleen weet ik dus ook niet of het de juiste zijn voor jou aangezien die van de Mosselman ook niet pasten. Ze komen in ieder geval uit een dell 8300 (of evt een 8200, maar dat zullen wel dezelfde zijn). M'n mailadres staat in m'n profiel.

Raar trouwens dat er niet een reserve paar bij zat. Die zaten er bij mij wel steeds in.

[ Voor 16% gewijzigd door decipherer op 22-04-2005 09:27 ]

De beste ideeën komen als je bezig bent.

• KILLorBE
DeCIpHeReR schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:26:
Ik heb nog wel een paar van die dingen over. Alleen weet ik dus ook niet of het de juiste zijn voor jou aangezien die van de Mosselman ook niet pasten. Ze komen in ieder geval uit een dell 8300 (of evt een 8200, maar dat zullen wel dezelfde zijn). M'n mailadres staat in m'n profiel.

Raar trouwens dat er niet een reserve paar bij zat. Die zaten er bij mij wel steeds in.
Kijk ff op de rails dan weet hij of het de juiste zijn.

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
KILLorBE schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:10:
[...]

Kijk ff op de rails dan weet hij of het de juiste zijn.
is al geregeld, ik heb de goede rails ontvangen van DeCIpHeReR dank aan hem _/-\o_

Pagina: 1