Hallo, Ik zit in een probleempje ik heb zo ongveer bijna geprobeerd maar het wil niet echt lukken.
Ik heb dus een server op windows 2003 server Met administrative tools
en een client op windows XP
Daar ben ik een project mee bezig , in het begin ging alles goed heb ik policy's aangemaakt die allemaal werken! (maar af ent oe kleine problemen)
Nu doen de policy;s raar achtergornd van server en client kan ik niet meer veranderen.
Ik heb toen alle policy's weggedaan en actuive directory opnieuw geinstaleerd via Run-> dc promo.
De server en client zitten beide niet op het internet zijn 2 test pc.
Nou wil ik administrative tools weghalen en opnieuw beginnen met het hele soi maar bij add/remove programs zie ik admin pack er niet tussen zitten. via windows/inf/ hide programs uitgezet.
staat hij nog steeds niet tussen .
Er moet denk ik nog een policy in me pc zitten maar kan het zo niet vinden heb alles geprobeerd.
Ik zou graag weer dat mijn beide pc normaal worden en geen policy's meer doen.
Domain Policy's heb ik gecheckt alles moet gewoon normaal zijn.
Help! Ik word gek!
Ik heb dus een server op windows 2003 server Met administrative tools
en een client op windows XP
Daar ben ik een project mee bezig , in het begin ging alles goed heb ik policy's aangemaakt die allemaal werken! (maar af ent oe kleine problemen)
Nu doen de policy;s raar achtergornd van server en client kan ik niet meer veranderen.
Ik heb toen alle policy's weggedaan en actuive directory opnieuw geinstaleerd via Run-> dc promo.
De server en client zitten beide niet op het internet zijn 2 test pc.
Nou wil ik administrative tools weghalen en opnieuw beginnen met het hele soi maar bij add/remove programs zie ik admin pack er niet tussen zitten. via windows/inf/ hide programs uitgezet.
staat hij nog steeds niet tussen .
Er moet denk ik nog een policy in me pc zitten maar kan het zo niet vinden heb alles geprobeerd.
Ik zou graag weer dat mijn beide pc normaal worden en geen policy's meer doen.
Domain Policy's heb ik gecheckt alles moet gewoon normaal zijn.
Help! Ik word gek!