Vrij recent is mijn laptop overleden. Helaas net door de garantie periode heen
Aangezien ik het veel handiger vind om mijn werkstation altijd onder mijn arm mee te nemen (ik werk ook nogal eens thuis) wil ik snel weer een nieuwe laptop kopen. Nu ken ik precies een iemand met een powerbook en die is er helemaal lyrisch over. Aangezien ik toch een nieuwe laptop wil hebben, is een powerbook een serieuze kandidaat.
Voor mijn werk ontwerp ik databases m.b.v. Oracle Designer (dat is helaas geen keuze). Ik weet dat dit pakket zeker niet op OS X werkt (ook niet op linux, enkel via win4lin of vmware). Nou vind ik het niet zo'n enorm probleem om dat via een virtual pc oplossing te draaien, maar ik wil in ieder geval wel lokaal een oracle database kunnen draaien en onderhouden (dus niet via emulatie)
Heeft er al iemand ervaring met Oracle op OS X en zo ja: wat zijn je ervaringen?
Voor mijn werk ontwerp ik databases m.b.v. Oracle Designer (dat is helaas geen keuze). Ik weet dat dit pakket zeker niet op OS X werkt (ook niet op linux, enkel via win4lin of vmware). Nou vind ik het niet zo'n enorm probleem om dat via een virtual pc oplossing te draaien, maar ik wil in ieder geval wel lokaal een oracle database kunnen draaien en onderhouden (dus niet via emulatie)
Heeft er al iemand ervaring met Oracle op OS X en zo ja: wat zijn je ervaringen?
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me