Toon posts:

wavelab "hoort" geluid niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort heb ik wavelab, een fantastisch programma voor opnemen van streaming audio. mits natuurlijk hij het geluid wel opmerkt. en dat doet die juist niet. als ik iets afspeel in dat programma dan laat die dat zien, en kan ik het ook opnemen. iets wat afgespeeld word door windows medieplayer, bs player, winamp en realplayer word niet opgemerkt en kan ik dus ook niet opnemen. hij geeft een signaal aan van +- -25db, en als ik bijvoorbeeld het geluid harder zet, dan gaat dat naar +- -17db. heel raar, het heeft dus wel effect, maar niet genoeg. kan iemand me vertellen hoe ik dit op kan lossen? ik heb een intel integrated geluidskaart (82801ba/bam ac97), kan nergens vinden welk type moederbord. (niet met evergreen, niet op de intel site, niet op hp site).

kan iemand me helpen aan een oplossing, zodat ik streaming audio kan gaan opnemen?

edit: ik heb een microfoontje aangesloten op mijn comp, als ik daar door praat, dan slaan de meters wel uit tot maximaal 2db. eindelijkpositief, maar ja daar heb ik niks aan. ik heb nu echt alle instellingen al een keer verandert en alles uitgeprobeerd maar het lukt me niet!! :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
owke, problemo opgelost. na 2 dagen zoeken bleek het een simpele instelling in xp te zijn. in ieder geval bedankt voor de gene die heb geprobeerd me te helpen, maar dat niet gepost hebben. :P