[MSNm] Hoe voorkomen dat mailbox gemakkelijk te openen is? *

Pagina: 1
Acties:

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:07
Hoe kan ik voorkomen dat mijn MSN Messenger op een openbare PC na de klik op de link: x nieuwe emailberichten, mijn inbox opent? Ik zou wel graag willen zien hoeveel nieuwe email ik heb...
Ik wil nog wel eens weglopen bij mijn pc en dan vind ik het irritant als iedereen na 2 kliks een mail kan openen. Als ik de email wil checken dan log ik wel even in met een browser...

Kamer huren

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm interessant. Ik pas wel je topictitel even aan :) Ik denk trouwens dat dit lastig wordt; het wachtwoord voor je mail en Messenger zijn immers hetzelfde? Hierdoor weet MSN Messenger het wachtwoord en kan/zal dus automatisch je mail controleren :)

[msn messenger] beveiligingskwestie > [MSNm] Hoe voorkomen dat mailbox gemakkelijk te openen is? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:14

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Tja, een optie is een niet-hotmail adres als mailadres te gebruiken en daar dan een passport aan hangen voor MSN... Kun je je mail niet meer vanuit MSN controleren iig.

Hier stond een dode link.

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 09:17

Halfkakkende

Vandring

Je kan in messenger (7?) aangeven dat je wachtwoord gevraagd wordt, wanneer je op dat mail knopje drukt.
Dat doe je op de volgende manier: Tools > Options... > Security > en dan een finkje zetten bij "alsways ask me for my password...".

Ik weet niet in hoeverre dit alleen bij Messenger 7 kan en of dit dan alleen op jouw account werkt, dat kan ik helaas niet voor je testen, maar jij bent van het gedonder af ;).

Is dit wat je bedoelt, of begrijp ik je vraag helemaal verkeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Halfkakkende op 15-04-2005 08:05 ]

MUZIEK!

• BJup
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-05 22:45
Open een niet-hotmail emailadres, en ga dat gebruiken. (ook voor MSN dus)
Dan kun je niet met messenger je email bekijken, maar moet je apart inloggen bij je webmail.

• BKJ
Mar de grap is dat ik juist WEL wil zien hoeveel nieuwe email ik heb ik mijn messenger...

Kamer huren

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:38

Salandur

Software Engineer

bij msn 6 heb je ook de optie 'altijd om wacthwoord vragen...' in het tabblad privacy. hiermee wordt wel gecontroleerd hoeveel mailtjes je hebt, maar bij het openen moet je eerst je wachtwoord invullen, precies de functie die jij wilt hebben.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 12:57
Je kan in MSN ook in MSN v.7 gewoon aangeven dat het altijd om een wachtwoord vraagt als je naar hotmail toegaat. Gewoon ff een kwestie van rondneuzen en uitproberen denk ik dan zo.

Werkt iedereen hier bij Bol.Com? Ons motto is luiheid! :D

Emos

• BKJ
Salandur schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:53:
bij msn 6 heb je ook de optie 'altijd om wacthwoord vragen...' in het tabblad privacy. hiermee wordt wel gecontroleerd hoeveel mailtjes je hebt, maar bij het openen moet je eerst je wachtwoord invullen, precies de functie die jij wilt hebben.
Goh, ik zie het... bedankt iig voor de moeite...

Kamer huren

Pagina: 1