Veel kleine foto's op 1 vel drukken

Pagina: 1
Acties:

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
Allereerst, wie weet een betere topictitle --> Ik kan zelf niets beters bedenken

Dan nu het probleem.
Ik wil op 1 A4 vel rond de 500 foto'tjes drukken, heel klein formaat natuurlijk, dat het uiteindelijk een soort mozaïek vormt. Ik heb daarvoor even zitten stoeien met photoshop, maar volgens mij zit daar geen functie in om dat gemakkelijk te doen. Ik zoek daarvoor dus een ander programma'tje of de gouden tip om dit voor elkaar te krijgen. Het is de bedoeling om dit te printen op T-Shirt transfer papier en het dan op een t-shirt te strijken.

Mijn goede vriend google kon mij aan niets bruikbaars helpen, dus welke GoTTer heeft de gouden methode

Somewhere in Europe...

Verwijderd

Als je XP hebt is dat heel erg makkelijk, gewoon de Photo Printing Wizard :)

Alleen vraag me niet of dat ook 500 foto's ondersteunt :P

edit
Dit is dan wel voor direct afdrukken, maar ik begrijp dat je er 1 bestand van wilt maken voordat je gaat printen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 19:44 ]

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:43:
Als je XP hebt is dat heel erg makkelijk, gewoon de Photo Printing Wizard :)

Alleen vraag me niet of dat ook 500 foto's ondersteunt :P

edit
Dit is dan wel voor direct afdrukken, maar ik begrijp dat je er 1 bestand van wilt maken voordat je gaat printen?
Werkt niet, zo klein gaan die foto's niet.
Misschien met Irfanview?
Die kan sowieso alle foto's in een map naar een bepaalde grootte brengen. Als je die nou op die grootte instelt dat er 500 op een a4 passen, en dan moet je met een ander programma of gewoon in word alle foto's invoegen.

Verwijderd

Mbv Irfanview kun je de tumbnails als een contactsheet opslaan!

Verwijderd

of is dit de bedoeling :P

Afbeeldingslocatie: http://www.apress.ru/pages/bg/grafika/dog_animal_big.jpg

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
Het is gelukt

Met de.......... contactsheet optie in irvanVieuw.

Hardstikke bedankt mensen. Ik ben een paar uur aan het prutsen geweest, en dankzij jullie hulp had ik het binnen een paar minuten voor elkaar

Somewhere in Europe...

Pagina: 1