Toon posts:

All In One pc & monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Enkele jaartjes geleden had ik een Packard Bell pc die ingebouwd was in de lcd monitor. Dit was een zeer handig bakje om overal mee naartoe te nemen en was voor die tijd lang niet zo duur.

Nu wil ik er terug zo eentje alleen vind ik nergens nog zo een toestel, heeft er iemand enig idee of zo een dingen nog gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Moet het persee een windows pc zijn ? :)

(Gateway had ze geloof nog voor de imac's ik heb igg nog een celly 266 staan met CRT ingebouwd :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
apple heeft ze nog, verder weet ik t niet, wees ff creatief met google

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sony heeft ze ook maar die zullen wel wat duurder zijn als een Promedion

Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesProducts/650x650/VGCV517G.jpg
Dit is de Sony VGC-V517G 17" TV-PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Zoiets heet toch gewoon een laptop???

Ik kan namelijk niet uit je startpost opmaken wat je nu precies wilt. Een bepaalde grootte van het scherm of bepaalde specs ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wil hij een desktop pc, die gewoon portable is (ingebouwd in de monitor)

Die sony VAIO is een goede keuze, maar als ik je écht iets mag aanraden is het de Apple G5, maar dat is een persoonlijke voorkeur..

waarom neem je niet gewoon een laptop? is nog mobieler en ligt ook wat onder de prijsklasse van een TVPC (zogeheten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan er ook nog altijd zelf een maken. :) Deze mods (lapmods) hebben wel wat weg van laptops, maar er zitten toch wel wat voordelen aan. Je kan immers zelf je config bepalen, waarmee je nog best wat centen kan besparen. Ook is het natuurlijk leuk om zelf te knutselen, als Tweaker. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar toch kan ik me best voorstellen dat hij een kant en klare all in one wil hebben..die sony ziet er natuurlijk erg leuk uit, en ook de g5 ziet er leuk uit, maar het is een mogelijkheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

Dell heeft wel iets wat in de buurt komt, de Dell OptiPlex SX280,

Deze zitten achter de monitor zoals in dit plaatje..
Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/30994245-2-200-0.gif

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10 14:25

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 02:17
Die Sony systemen zijn echt geweldig, een vriend van mij heeft er eentje (20"), echt prachtig. Ik zou het er alleen niet voor over hebben aangezien je zo 500-1000 euro voor het design wegdraagt....
Pagina: 1