Toon posts:

[bureaublad uitbreiden]

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een GeForce fx 5600 en wou graag mn bureaublad uitbreiden naar een tweede beeldscherm, alleen ik kan de settings hiervoor nergens vinden. Kan iemand mij helpen?

thx

jpg van settings
www.tomaatnet.nl/~masud/3/stt.jpg

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

En als je nu horizontale span doet?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zeker weten dat je dat niet kunt vinden :? Waar heb je dan zelf allemaal al gezocht? Heb je onze grote FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen al gezien :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, dan krijg je hele lange beeldscherm.
voordat ik mn drivers update, was het me een keer gelukt(weet neit meer hoe) om gewoon op een beeld normaal te werken, en op andere als xtra ruimte. Dus de tweede was gwoon leeg, maar je kon wel dingen schijven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:39:
voordat ik mn drivers update, was het me een keer gelukt(weet neit meer hoe) om gewoon op een beeld normaal te werken, en op andere als xtra ruimte. Dus de tweede was gwoon leeg, maar je kon wel dingen schijven.
Ja? Dat is toch wat je wilt: dat je beide schermen als 1 heel lang scherm gezien worden. What's the problem?

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:39:
Computer al opnieuw opgestart? Heeft bij mij iig geholpen. Als je daarna bij eigenschappen voor beeldscherm kijkt zie je daar als het goed is de tweede monitor staan :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kan mn bureaublad uitbreiden(horizontal span) maar dat is niet wat ik wil. Als je namelijk horizontal span optie pakt, krijg je een lange, gestrekte beeld. Wat ik wil, is dat je gewoon op 1 scherm werkt, zonder clone, span, maar dat je op de 2e ook ruimte hebt, dus zonder startbalk, gewoon als extra ruimte.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

En als je je resolutie dan aanpast? Werkt het dan wel. bv 2048x768 oid (2x1024).

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:51:
ja ik kan mn bureaublad uitbreiden(horizontal span) maar dat is niet wat ik wil. Als je namelijk horizontal span optie pakt, krijg je een lange, gestrekte beeld. Wat ik wil, is dat je gewoon op 1 scherm werkt, zonder clone, span, maar dat je op de 2e ook ruimte hebt, dus zonder startbalk, gewoon als extra ruimte.
Staat nu je taakbalk in het tweede scherm en je startknop op de eerste? Clone is trouwens gewoon dat je op beide schermen hetzelfde ziet, dat is het dus iig niet.

Nogal offtopic en mischien wat flauw meer het is lang en gestrekt beeld ipv lange en gestrekte ;) En ach… als je maar begrepen word dan boeit het ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Omebas op 14-04-2005 16:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
neh, verandert de resolutie van 2e beeld ook

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
Wat voor keuzes kan je eigenlijk maken bij primary en secondary display.

[ Voor 9% gewijzigd door Omebas op 14-04-2005 17:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nview display mode> horizontal span
vertical span
clone
singel display

eigenschappen van beeldschermen: color corection
device adjustments> hier staat bijna nix.
change resolution
rename

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga ajb eerst even zelf op zoek voordat je een topic opent, dit is nogal basic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.