Ik heb 1 van deze foto's in het showcase topic geplaatst, omdat ik die mooi vond en eigenlijk wou ik geen testcase beginnen. Niet dat ik de foto's niet mooi genoeg vind, maar meer omdat ik alleen mijn beste foto's wil laten zien, en niet zomaar wat "rommel". Maar omdat iemand daar wel graag een testcase wou zien, heb ik dus toch maar besloten om hem te openen.
1.

2.

3.

4.

5.

De foto's zijn genomen met de Powershot A60. Ze zijn bewerkt tot duotone en ik heb wat met de brightness en contrast geschoven. Om nu zelf nog wat commentaar op mijn foto's te geven: Ik worstel een beetje met de compositie, en het croppen. Dus mochten jullie me daar nog tips in kunnen geven dan zou ik het graag willen horen.
1.

2.

3.

4.

5.

De foto's zijn genomen met de Powershot A60. Ze zijn bewerkt tot duotone en ik heb wat met de brightness en contrast geschoven. Om nu zelf nog wat commentaar op mijn foto's te geven: Ik worstel een beetje met de compositie, en het croppen. Dus mochten jullie me daar nog tips in kunnen geven dan zou ik het graag willen horen.