[ubuntu / gnome] Taakbalk knoppen breedte?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai de ubuntu hoary distro met een Wintah theme. Nu zijn de knoppen in de taakbalk, die van de draaiende programma's, vrij klein. Waar kan ik dit instellen? Ik heb het idee dat ik alle instellingen van gnome nu wel gezien heb van de "Configuration Editor" maar niks wat maar enigzins in de buurt komt. Waar kan ik dit vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xortw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-03 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:49:
Ik draai de ubuntu hoary distro met een Wintah theme. Nu zijn de knoppen in de taakbalk, die van de draaiende programma's, vrij klein. Waar kan ik dit instellen? Ik heb het idee dat ik alle instellingen van gnome nu wel gezien heb van de "Configuration Editor" maar niks wat maar enigzins in de buurt komt. Waar kan ik dit vinden?
  1. Rechtermuis-knop op een lege taakbalk en kies op Preferences.
  2. Selecteer de 'size' tab.
  3. Verhoog de 'minimal size' (standaard 50 px)
Succes!

Timon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:46
Rechtsklikken op dat houdertje wat aan die taakbalk zit, vervolgens properties. Kan je daar minimum en maximum size instellen. Met een beetje spelen zal je zien dat bij geringe aanpassing dat gekke ding al meteen de hele breedte van je taakbalk in kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeetje moet je ook maar net weten dat je op dat bolletje kunt klikken, iig bedankt!