[Mail] mogelijkheid images blokkeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2025

Dakoina

Newbie archer

Topicstarter
Momenteel ben ik aan het overwegen om de overstap te maken nr een mac. Dat ik veel met grafische tools werk, dat de interface van MacOsX mij meer aanspreekt én het feit dat de nieuwe Mac OS X Tiger mij zo betoverd heeft, zijn genoeg redenen.

Ik heb een vraagje ivm MAIL. Gmail, thunderbird etc kunnen images van nieuwe html-mails blokkeren totdat je op een knop of link drukt waardoor de images tevoorschijn komen(gedownload worden). Het voordeel is dat het een kleine hulp is tegen spam & vermindering in downloadgroottes én ook is het wat praktischer als er kinderen in de buurt zijn (ongewilde ero.. spam is niet vr hun ogen bestemd).

Zit deze functie ook in mail? Of is deze eventueel voorzien voor later?

Nota: ik weet dat mozilla apps ook op mac draaien, dus daarover gaat het niet :)

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Die feature zit in de Tiger release van Mail die aan het eind van de maand wordt meegeleverd met nieuwe Mac's.

Edit: zie onderste paragraaf op deze pagina .

[ Voor 58% gewijzigd door MacWolf op 14-04-2005 14:31 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

edit:
wat MacWolf zegt dus :P

Anyway, in het vervolg mag je zelf wel iets meer moeite doen bij het zoeken. [google=Apple Mail block images] levert als eerste treffer deze pagina op, waar staat:
Apple's Mail program supplied with Mac OS X can also suppress remotely hosted images. To activate this feature, choose Mail > Preferences... and click "Viewing" from the row of headings. Then UNcheck the checkbox labeled "Display images and embedded objects in HTML messages":
Let daar dus in het vervolg een beetje op ;) In ieder geval gaat dit topic nu op slot :)

[ Voor 183% gewijzigd door dawuss op 14-04-2005 14:35 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.