Momenteel ben ik aan het overwegen om de overstap te maken nr een mac. Dat ik veel met grafische tools werk, dat de interface van MacOsX mij meer aanspreekt én het feit dat de nieuwe Mac OS X Tiger mij zo betoverd heeft, zijn genoeg redenen.
Ik heb een vraagje ivm MAIL. Gmail, thunderbird etc kunnen images van nieuwe html-mails blokkeren totdat je op een knop of link drukt waardoor de images tevoorschijn komen(gedownload worden). Het voordeel is dat het een kleine hulp is tegen spam & vermindering in downloadgroottes én ook is het wat praktischer als er kinderen in de buurt zijn (ongewilde ero.. spam is niet vr hun ogen bestemd).
Zit deze functie ook in mail? Of is deze eventueel voorzien voor later?
Nota: ik weet dat mozilla apps ook op mac draaien, dus daarover gaat het niet
Ik heb een vraagje ivm MAIL. Gmail, thunderbird etc kunnen images van nieuwe html-mails blokkeren totdat je op een knop of link drukt waardoor de images tevoorschijn komen(gedownload worden). Het voordeel is dat het een kleine hulp is tegen spam & vermindering in downloadgroottes én ook is het wat praktischer als er kinderen in de buurt zijn (ongewilde ero.. spam is niet vr hun ogen bestemd).
Zit deze functie ook in mail? Of is deze eventueel voorzien voor later?
Nota: ik weet dat mozilla apps ook op mac draaien, dus daarover gaat het niet