MSI K7N420 Pro, XP2600+ upgrade, ECN: RD(F)20020124083 ?

Pagina: 1
Acties:

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik heb hier een MSI K7N420 Pro (MS-6373) moederbord waar ik een processor voor wil hebben. Nou zie ik op http://www2.amd.com/us-en...7923,00.html?queryID=2039 dat hier maximaal een Athlon XP 2600+ op kan.

Nou staat er onderaan die pagina dit:

Motherboard Notes:
ECN: RD(F)20020124083 required for Athlon XP 2100+ and higher.

Iemand enig idee wat dat betekent :? Met Google en de search hier kan ik niets vinden. Ik wil niet een 2600+ kopen en erachter komen dat ie niet werkt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titelverfatsoenlijking: aantal vraagtekentjes tot één beperkt en inhoud verduidelijkt.

Wat betreft jouw vraag: is dit niet gewoon het minimum versienummer van het mobo of de BIOS? Zoek het bord/BIOS af naar vergelijkbare nummers.

edit:
Je verwijst naar de AMD site, zie ik nu. Waarom kijk je niet gewoon bij MSI zelf? De CPU ondersteuning hangt namelijk af van het mobo en niet van de CPU :+ Een directe link naar de juiste plaats op de MSI support site kun je in de FAQ van dit subforum vinden: Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken? :)

[ Voor 50% gewijzigd door BalusC op 14-04-2005 14:28 ]

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
BalusC schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:24:
Titelverfatsoenlijking: aantal vraagtekentjes tot één beperkt en inhoud verduidelijkt.

Wat betreft jouw vraag: is dit niet gewoon het minimum versienummer van het mobo of de BIOS? Zoek het bord/BIOS af naar vergelijkbare nummers.

edit:
Je verwijst naar de AMD site, zie ik nu. Waarom kijk je niet gewoon bij MSI zelf? De CPU ondersteuning hangt namelijk af van het mobo en niet van de CPU :+ Een directe link naar de juiste plaats op de MSI support site kun je in de FAQ van dit subforum vinden: Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken? :)
Heb je ook echt zelf ff hier gegeken :?: http://www2.amd.com/us-en...7923,00.html?queryID=2039

Daar staat toch echt precies wat voor processors er op mijn moederbord kunnen :X

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik bedoel, als je AMD.com niet vertrouwt of niet duidelijk vindt, dan kijk je toch op de website van de mobofabrikant? :)

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
BalusC schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:36:
Ik bedoel, als je AMD.com niet vertrouwt of niet duidelijk vindt, dan kijk je toch op de website van de mobofabrikant? :)
Jah ik had daar ook gezocht maar ik kon het niet vinden, nu dus wel :)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-08 11:54

Shuriken

Life is all about priorities

Onderaan de pagina van AMD staat ook:
For information or questions regarding ECNs please contact the motherboard vendor.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Pagina: 1